Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с имобилайзера на Пунто ГТ3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с имобилайзера на Пунто ГТ3

    Здравейте на всички.Имам проблем с имобилайзера. Ключето CODE свети на таблото и не иска да изгасне и съответно няма нито искра нито бензин и колата е пълен труп. Днес пробвах с друг ключ, антена, имобилайзер и комп от работеща кола и пак няма палене - лампата не гасне.Какво да гледам, че се изчерпах вече? Има ли някакво реле което да управлява имобилайзера?

    #2
    Не ама има умрял акумолатор или лоша маса.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      кола

      Ако е било комплект с ECU BSI-това с бушоните и чипа трябва да запали антената няма значение Освен някъде да се губи захранването маса на двигателя ,бушони при двигателя или да не си е удрял -драш бутонаТа първо как спря да свети изведнъж ,като се опитваше да палиши акумулатора падна много
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Проверил съм всички бушони, при двигателя, при жабката и в двигателния отсег.Колата я закарах пред нас и всичко си беше ок, но след една седмица когато исках да я запаля излезе кода и от тогава не пали. Пробвах с няколко акумулатора, ток и давам от друга кола и пак не става.Пробвах и с бутона под седалката, но пак не става.

        Коментар


          #5
          кола

          Колата е до 2000 г нали.Ако е такава може да се махне кодано сигурно пак няма да тръгне .Май някъде се губи ток.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Колата е 97г. Най-вероятно няма да стане, защото пробвах и с ЕКУ от Пунто ГТ1 което е 94г и не би трябвало да има имобилайзер, но пак не става. Кода си свети и няма искра и бензин.Възможно ли е от омасляване да не контактува добре някоя маса. Имам подкартерно налягане и от един маркуч под акумулатора излизаха маслени пари, които са омаслили всичко под акумулатора и около скоростната кутия.

            Коментар


              #7
              кола

              Там където има кабели за маса може да се почисти .Някъде до акумулатора и калника също има сноп маси.На компютъра също има.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Днес почистихме всички маси около акумулатора, под него, на скоростната кутия, но няма никакви подобрения. Също така проверих и дали няма прекъснат кабел от имото до Екуто. Кабелите са общо шест (черен, червен, синьо-бял, сиво-зелен и 2бр бели) само на белите не ми показва на нито един от пиновете на екуто съпротивление, но и не виждам в снопа преди буксата на екуто да има два бели кабела. Другото което забелязах е че в снопа с кабели преди буксата на екуто има 6бр. кабели (маса) които са оголени. По нищо не личеше някой преди мен да отварял снопа и да е преправял нещо. Тези оголени кабели нормално ли е да са така заводски или нещо е барникано.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Не трябва да има оголени кабели Сигурно преди някой е мерил или свързвал нещо друго Като беше сменил ECU и чипа в ключа сложи ли иммокутията -зад бушоните че това нали е МК1 Виж в таз кутия над двигателя в дясно трябва да има предпазители и реле виж и тях Ако може снимай какво е вътре
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Да смених вскичко к-т. Комп, имо (жълтата кутийка), ампулата която седи в ключа, и антената която седи на контактния ключ.Качвам няколко снимки на бушоните и релетата под капака, както и на снопа с кабели на Екуто. Дано се вижда добре на снимките как са оголени кабелите.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Тези шарени бушони трябва да работят Там е захранването на ECU, помпата
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Тези шарени бушони трябва да работят Там е захранването на ECU, помпата
                        проверени са смених ги с други и пак същия проблем

                        Коментар


                          #13
                          Акумолатора жив ли е. Пръбвайте да я запалите с габели от друга кола
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Акумолатора жив ли е. Пръбвайте да я запалите с габели от друга кола
                            Пробвано и с кабели от друга кола и с нов акумулатор.

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Тогава дай + - на помпата и на ECU
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X