Здравейте!Снощи за пореден път при отваряне на пасажерската врата (то е 3 врати, вече е 2 :D ), процедурата бе тежка и сложна... Имам предвид следното - напъва си този който иска да влезе, както обикновено, иначе не се отваря врата просто. Влиза вътре, тръгва да затваря и тряс - тя се отваря сама, тряс втори път - пак се отваря сама и така 5-6 пъти. все едно и държиш бравата отвътре дръпната и се отваря сама. Излязох, минах от другата страна, натиснах я отвън, затвори се... но... сега бравата (външната) си халтави напред назад, но вратата не се отваря, а вътрешната не халтави но и от вътре не се отваря. Май някое въже е позаминало или друг подобен механизъм. Но вратата неще да се отвори. Да знаете някой във София или Варна, който може да я оправи и как може да се оправи без да се нареже на парчета, и как въобще ще се отвори при този вариант сега?!Весело довечера!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дясната врата на Стилото се затвори и... не се отваря?!
Collapse
X
-
може би си прав... ама за на лято :D някак си не се виждам в туй "хубавото" време да седя и да разглобявам, особено да напъвам пластмаси на кори при минусови температуриmuns61 написа:Проблемът се решава със сваляне на бравата, разглобяване, измиване на всички смазки и прахоляци, подсушаване, сглобвяване и монтаж. Тези брави не искат никакво смазване.
Инак за бравата и дръжката - абе половин шише WD-40 от 400 мл. замина по брави, закопчалки, ключалки, дръжки и т.н. Дано изкара до пролетта, тогава ще я разглобя.
Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Колега същия проблем ми направи преди 20 дни, когато беше студено. Само дето на мен и на двете така стана та през прозорците излизах и влизах на връх нова година :D И така сега да ти кажа аз какво направих... Само чаках да се отворят вратите и свалих корите. Напръсках отвътре с WD40 по бравата и ключалките и проблема се реши. Сега вече влизам в колата през вратите :D Иначе беше много забавно да влизаме в колата през прозорците :D
Коментар
-
Аз също напръсках с WD40 ама през дупките, нищо не стана и даже си счупих дръжката на кората на шофьорската врата и още си търся кора... няма и няма бе!yo_brava написа:Колега същия проблем ми направи преди 20 дни, когато беше студено. Само дето на мен и на двете така стана та през прозорците излизах и влизах на връх нова година :D И така сега да ти кажа аз какво направих... Само чаках да се отворят вратите и свалих корите. Напръсках отвътре с WD40 по бравата и ключалките и проблема се реши. Сега вече влизам в колата през вратите :D Иначе беше много забавно да влизаме в колата през прозорците :DFiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
ми ТО на ВД-40 не му е такава идеята и няма и да бъде е вярно има тънко масълце и помага ама има и друго ще хване бял окис от него...подобни неща има течни силикони или течен парафинemiliyan.martinov написа:Аз също напръсках с WD40 ама през дупките, нищо не стана и даже си счупих дръжката на кората на шофьорската врата и още си търся кора... няма и няма бе!yo_brava написа:Колега същия проблем ми направи преди 20 дни, когато беше студено. Само дето на мен и на двете така стана та през прозорците излизах и влизах на връх нова година :D И така сега да ти кажа аз какво направих... Само чаках да се отворят вратите и свалих корите. Напръсках отвътре с WD40 по бравата и ключалките и проблема се реши. Сега вече влизам в колата през вратите :D Иначе беше много забавно да влизаме в колата през прозорците :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар