nsn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стилото пали трудно като е студено?
Collapse
X
-
Извинявам се, че се намесвам, и това си е спам де, или OFF, но какво значи да "имаш вятър в цилиндрите"?Нещо характерно за дизелите ли е?Не разбирам какъв съвет emzo (когото много ценя) дава.ДОБАВЯМ.Понеже пак не разбирам. Вятър = Компресия.Е, имал ли я е, или я е нямал този мотор компресията? Като за дизелов мотор?emzo написа:Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Компресия колега.lhristov написа:Извинявам се, че се намесвам, и това си е спам де, или OFF, но какво значи да "имаш вятър в цилиндрите"?Нещо характерно за дизелите ли е?Не разбирам какъв съвет emzo (когото много ценя) дава.emzo написа:Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
И това съм го пробвал...полза никаква...днес при +6С сутринта запали докато бутнах ключа...към 16ч като си тръгвах от бачкане беше около 7-8С и пак запали с лекота...От това което Емо казва...поне това което разбирам, е че всичко си беше ОК...FGRC написа:Пробвай първо да дадеш два.три пъти само на контакт и тогава завърти мотора.
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
След първо палене колата е "чук"...няма никакви ядове...върви като фурия...нито чука нито хлопа...нито има някакъв шум...друго което ми е направило впечатление е, че хвърля малко повече сажди при рязко форсиране понякога...не пуши а хвърля сажди....което по скоро го свързвам с заминаващо гърне...дайте жокер кои параметри да запиша с МЕС да хвърлите един поглед...dobrujanetza написа:След първи студен старт за деня и като потеглиш- при рязко подаване на гас чува ли се металическо причукване? Ако го има- работата отива на дюзи.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
какъв филм е да премери компресията?първи вариант дизел да не пали на студено е да свършил мотора(жтд-то не е проблем до -10гр да пали без подгрев)ако е дюза няма да пали и когато времето е топло,същото важи и за помпа високо наляганедругия вариант е да е мапвано(но казвате че е сток)emzo написа:Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.nsn написа:премери компресиятаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
надали от компресия няма да пали,още повече ,че е мерена скоро.трябва да се закачи на диагностика когато е студено и не иска да пали,тогава да се видят някои параметри на стартер,нали нас това ни интересува,то като запали мотора всичко е ясно,но какво се случва на стартер на минус 5 ,това е най-интересното
Коментар
-
Колега, колата върти все едно няма нафта...ако запали и веднага изгася без колата да загрее и т.н....следващото палене вече е доста по-лесно...според мен колата няма проблем с компресия и дюзи...защото вървежа и е добър...няма прекъсвания, колебания в обороти или шумове в мотора нито пък пуши много....днес ще позапиша някой данни с МЕС и ще кача тук да видим какво ще кажете...но времето е топло...над 4-5С...ще направя и клип как пали....а след някой ден като застудее ще снимам как НЕ пали...nsn написа:какъв филм е да премери компресията?първи вариант дизел да не пали на студено е да свършил мотора(жтд-то не е проблем до -10гр да пали без подгрев)ако е дюза няма да пали и когато времето е топло,същото важи и за помпа високо наляганедругия вариант е да е мапвано(но казвате че е сток)emzo написа:Не го вкарвай във филм, определено има вятър в цилиндрите. Поне август имаше.nsn написа:премери компресията
ПС. Компресията НЕ е мерена от мен никога. Това което казва Емо е на база натискане педала на газта...неговото мнение споделям и аз...колата върви доволно...не е мапвана...и компресия си има...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
А друга нафта или добавка . Брат ми имаше такъв проблем с ниските градуси като взе Стилото, реши го с добавки.Сега се сещам че му правеше номера с Алпин дизел на омв.Беше сигурен че не е нафтата и му отне доста време докато не го посъветваха съседи с дизели да си сложи добавка. Не знам каква ползва но сега пали като змей.
Коментар
-
За добавките съм супер скептичен и не бих сипал подобна гняс в резервоара...последно напълних резервоара с В-пауър...преди това предните 2-3 зареждания бяха със същата нафта...преди това съм слагал Алпин дизела и нещата са си същите...не мисля, че се дължи на самото гориво...лично според мен проблема клони след всички мнения към някой датчик който е тръгнал малко по малко....причината да мисля така е, че ако беше механичен проблем (компресия, дюзи , помпа и т.н) проблема щеше да се проявява при всякакви условия, топло студено загряла или студена кола и най-вече щеше да се усеща във вървежа...а вървеж си има доволно...преди седмица колата се кара от Благоевград до Кавала после Солун и после пак Благоевград...няма никакви забележки по вървежа...през целия път съм я гасил само когато слизам за повече от 5 мин от колата...преди това в началото на месеца беше Благоевград - София - Добрич - София - Благоевград...В общи линии за около месец има няма 2500-3000км...добавям и няколко ходенета до Банско и други дестинации...пак казвам...проблема е само сутрин при студено време с минусови температури...колата пали, но след поне 2 въртенета...Имам и някакви съмнения дали не е от самия акумолатор, но дори и напълно зареден (цяла вечер на зарядно) и доста добро въртене на стартера си прави същите неща..kiriluz1 написа:А друга нафта или добавка . Брат ми имаше такъв проблем с ниските градуси като взе Стилото, реши го с добавки.Сега се сещам че му правеше номера с Алпин дизел на омв.Беше сигурен че не е нафтата и му отне доста време докато не го посъветваха съседи с дизели да си сложи добавка. Не знам каква ползва но сега пали като змей.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
При мен, както писах в другата тема проблема ми се появи в края на миналата зима. Не обърнах внимание, защото ми се случи в последните студени дни и след това съм нямал проблеми, но...Тогава ми правеше проблема при температури от -4 градуса и надолу - пак при по-дълъг престой и пак само в сутрешните стартове.Със сегашното застудяване проблема вече ми е наличен пак при дълъг престой, но вече при температури около 0 и +2 градуса, съчетани с минусови нощни и значително повече въртене на стартер. Този факт обаче ме безпокои и накланя везните към загуба на компресия във времето, въпреки, че съм правил основен ремонт на колата преди 50 000 км. (бутала, сегменти), в същото време - не губя масло, антифриз, имам разход близък до каталожните данни на този автомобил, имам добра динамика, мотора е спокоен с едва доловими вибрации във волана. Пробвал съм с добавки в горивото. Дори си ги ползвам превантивно, а ефекта от тях го усещам по-скоро в разхода и звука на мотора, но до там...Нито имат вина, нито пък "лекуват" сегашните ми неволи.Когато паля сутрин колата наистина имам усещането, че горивото не ми стига. В момента съм без обслужващия ремък и мислих да запаля без него, но пък навън е 6 градуса...Ще бъда подведен.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар