Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем: не пали Bravo JTD (видео)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем: не пали Bravo JTD (видео)

    Здравейте!Направих едно клипче, за да чуете, за какво става въпрос:http://vbox7.com/play:6d37f3b2dcНаправо ме свива сърцето, като го чуя това тракане... Колата е Фиат Браво 2001 JTD 105 - ако е на кеф, може и да запали, след което като позагрее малко, проблемът изчезва и си пали от раз... и така до следващата мразовита вечер. Закарах я, по-скоро издърпах я до моя човек в Горубляне, една седмица стоя при него, сменя датчици, стартери, горивни филтри... в крайна сметка не можа да разбере, къде е проблемът. Две неща, които също трябва да се споменат - преди около месец се счупи демпферната шайба, а малко след това бензинаджия ми сипа бензин вместо нафта -добутах я веднага до сервиз и източихме всичко от системата, уж не било проблем ама... както и да е... ако някой има някакво предположение, какво се случва, слушам ... или поне да ми препоръчате някой добър майстор на италианки... Благодаря предварително!Преместена, допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Тракането да не е от разбит тампон/щанга на двигателя?Не съм имал такъв проблем и не знам как се държи при разбити тампони, ама гледам има доста вибрации, та може и това да е.А работи ли си нормално иначе като я запалиш, макар и с тракането изфорсирва ли се?Относно паленето, пробвал ли си с друг акомулатор? Или пък цяла нощ зареждай твоя и сутринта го монтирай преди паленето.Темата е за дизеловия раздел според мен, така че скоро я очаквай там
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      А свещите как са топлят ли? На таблото нещо светва ли ? Иначе малко бензин не пречи даже напротив особенно зимата.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Слави, светват свещите (реотана) на таблото, дали работят автора да каже, а и този проблем не е от свещите.Мен ми направи впечатление че лампата за маслото след първият опит за палене, повече не светеше. Диагностика правена ли е? А ако задържиш по-дълго на стартер, пак ли не иска?
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          клипчето не съм го гледал, ама да ви кажа, че все още не е достатъчно студено, че да не запали жтд дори с неработещи свещи.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Не задържа обороти и гасне. Имах подобен проблем при пежо в студовете, проблема беше в горивния филтър и по-точно - влизаше въздух заради една спукана скоба. С дърпане предполагам пали?

            Коментар


              #7
              С дърпане не съм пробвал да я паля, но я пуснах по един баир и на 2ра и контакт си запали веднага. Вибрациите и тракането ги има само докато съм завъртял стартера, ако запали - изчезват и колата си е като мушица... това за лампата на маслото го виждам и аз сега, майсторът в Горубляне е пипал по таблото и в момента и оборотомерът не свети, явно нещо не ги е вързал като хората. Като му я занесах, я запали като задържа стартера 20-30 сек, но аз не смея да го направя, че един приятел ме плаши всеки път, че така си е стопил неговия стартер...

              Коментар


                #8
                Колега, като гледам клипчето, не въриш достаъчно на стартер. Моята кола е със същия двигател и задържам доста повече докато запали, поне 5 секунди, но разбира се не 20-30, като ти си писал. Винаги е така студена, дори и лятото. Пробвай да задржиш малко по-дълго, но ако си сигурен, че акумулатора е добре зареден. С тези опити и от студа може да е паднал и да не върти достатъчно, затова да не пали.
                Fiat - Stilo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  А нафта има ли в тази кола..............

                  Коментар


                    #10
                    проверете дюзите по метода с излишната нафта
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      според мен и майстора смени .........
                      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                      Коментар


                        #12
                        нееееее,тази кола е с малко нафта и то гадна.не само филтъра ,ами и нафтата трябваше да смениш.пробвай с хубава нафта и пиши.иначе за датчика на маслото е нормално-маслото е гъсто на студен мотор и след като вдигне веднъж налягане ,трудно спада

                        Коментар


                          #13
                          А има ли гърне това Браво,че нещо гърми ми се струва.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            Колега. Все едно своята кола от преди 2-3 дена гледам. Смених свещи и филтър - нищо. Диагностика - нищо. Отворих сондата - нищо...Докато не си напълних резервоара от "различна" бензиностанция и не добавих една добавка на Бардал BDC. Още тази сутрин си запалих, като пич. Е, имах едно много леко притрисане, но и температурата беше -3 градуса. Проблема с разтрисането , като твоето ми го направи за сефте на + 1 гр...Само, че аз съм по-упорит от теб и задържам повече на стартер с рязко подаване на газ. Преди да се впускаш в приключения - си добави качествено гориво ( не споменавам бензиностанции, но аз отново се доверих на една с три букви ). Не знам, как е на други места, но доста мои колеги и приятели споделят проблеми подобни на моите/твоите само, че изразени по различни начини. Инвестирах и в добавка на Бардал и определено се усеща разликата дори и при работа на двигателя след първоначален и сутрешен старт.
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #15
                              monstera написа:
                              Колега, като гледам клипчето, не въриш достаъчно на стартер. Моята кола е със същия двигател и задържам доста повече докато запали, поне 5 секунди, но разбира се не 20-30, като ти си писал. Винаги е така студена, дори и лятото. Пробвай да задржиш малко по-дълго, но ако си сигурен, че акумулатора е добре зареден. С тези опити и от студа може да е паднал и да не върти достатъчно, затова да не пали.
                              Мисля, че имаш сериозен проблем. Преди малко засичах с хронометър за колко време държа стартера при палене. Засякох 1.1 сек. при t°=2.

                              Коментар

                              Working...
                              X