specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охладителната система надува ...
Collapse
X
-
Така е, не съм чел до край постовете.Беше ми достатъчно от първия пост мощноста и това че е атмосферен дизелак и проблема все пак до някъде. :DМоже да се изпита капачката да ли работи!nsn написа:и как отгатна марката като колегата я е написал? явно не четеш до край което е лошоspecialista написа:Потвърждавам че има проблем със гарнитура на главата или самата глава това Рено! Позволих си да отгатна марката дано колегите не се докачат от това.Успех!
Коментар
-
Да, точно това искам да кажа. Нормално капачката спира да държи налягане, но да речем, че се е запушила, то при правилна работа на охладителната система няма да се вдигне свръхналягане, за да се налага капачката да изпуска свръхналягането.chaveto написа:Какво искаш да ми кажеш, че когато капачката е заминала и няма да надуе маркучите.Знаеш ли, че от проблемна капачка гърмят маркучи, радиатори...Airfan написа:Глупости.chaveto написа:А може и капачката да не работи както трябва и от това да надува
Коментар
-
А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това наляганеAirfan написа:Да, точно това искам да кажа. Нормално капачката спира да държи налягане, но да речем, че се е запушила, то при правилна работа на охладителната система няма да се вдигне свръхналягане, за да се налага капачката да изпуска свръхналягането.chaveto написа:Какво искаш да ми кажеш, че когато капачката е заминала и няма да надуе маркучите.Знаеш ли, че от проблемна капачка гърмят маркучи, радиатори...Airfan написа:Глупости.chaveto написа:А може и капачката да не работи както трябва и от това да надува
Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа
Коментар
-
Да , ако работи правилно капачката, няма да са твърди мъркучите, но вземе ли да изхвърля вода на 5-6км ,със сигурност има проблем с главата ,или гарнитура,или е спукана.Колкото и да обезвъздушава системата, при спукана ,и заминала гарнитура ,отърване няма, без сваляне на глава няма да мине,при условие че е сменил термостат и капачка. :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.chaveto написа:А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане
Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа 
Коментар
-
Вярно е при скапан клапан на капачката може да станат много проблеми, аз заради такава капачка която нова струва 5лв. направих ремонт за 150лв. и то само защото не обърнах внимание на старата капачка навреме. Но в конкретния случай и на мен ми прилича на гарнитура.chaveto написа:Какво искаш да ми кажеш, че когато капачката е заминала и няма да надуе маркучите.Знаеш ли, че от проблемна капачка гърмят маркучи, радиатори...Airfan написа:Глупости.chaveto написа:А може и капачката да не работи както трябва и от това да надува
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
СвръхналяганеAirfan написа:Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.chaveto написа:А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане
Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа 
е колко пък да е това свръхналягане
Капачката поддържа налягането което е написано на нея
Коментар
-
1.2 - 1.6 атмосфери в зависимост от мотора устройва ли те? Аз капачка с надпис за налягане още не съм виждал, но сигурно има. Обикновено са по цвят.chaveto написа:СвръхналяганеAirfan написа:Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.chaveto написа:А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане
Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа 
е колко пък да е това свръхналягане
Капачката поддържа налягането което е написано на нея 
Коментар
-
Остави колата да работи. Махни капачката на разширителния съд и виж дали излизат мехурчета.Аз имах подобен проблем и се появяваха много малки и трудно забележими балончета.Проблема се оказа крива глава. Площ около 1см^2 и разлика във въсочината около 0.1мм.На шлайфа и взеха една десета от милиметъра, нова гарнитура и забравих за проблема.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Чаве, на капачката пише МАКСИМАЛНОТО и работно налягане. При повишаване на налягането клапана на капачката ОТВАРЯ. Конкретно за ЖТД- 1,4 Бара.chaveto написа:СвръхналяганеAirfan написа:Капачката изпуска при свръхналягане. Значително преди това ще са ти на кокал маркучите. Надутите маркучи са най-най-добрата атестация за издухана гарнитура на главата или спукване някъде в глава или блок.chaveto написа:А нали се сещаш, че ако капачката работи както трябва дори и да надува от гарнитурата то тя трябва да изпуска това налягане
Никъде не прочетох още на студен мотор да надува маркучите. Надува и изхвърля, но дали изхвърля от гарнитура е божа работа 
е колко пък да е това свръхналягане
Капачката поддържа налягането което е написано на нея
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар