Здравейте , става на въпрос за FIAT BRAVA 1.9 D . След като е стояла цяла нощ без да е палена , с едно подгряване пали безпроблемно но на 10-20-тата секунда след това заглъхва и гасне , следват 8-12 нови опита при които или само тресе или запали за секунда и пак гасне. След това си пали и после няма този проблем , поне до следващият по-дълъг престой. Смених горивният филтър , но продължава да го прави , даже по-често . Дали не е от това ,че ремъкът ми свири ( казаха ми че е бил се разхлабил) , защото откакто почна да свири горе долу започна и да гасне след дълъг престой. Моля ми ако някои се е сблъсквал с този проблем да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо колата гасне 10-20 секунди след като запали?
Collapse
X
-
Re: Защо колата гасне 10-20 секунди след като запали?
Връща нафтата...ако е 1.9 ТД100...75...има една "круша" преди горивния филтър...вероятно вътре е скапана и нафтата се връща като постои вечерта...като запалиш изгаря каквото има останало и гасне...после въздух...гадости и т.н....ако задържиш да върти малко по дълго като не иска да запали за да напълни филтъра и системата ще запали и без 20 опита...почти 100% съм убеденRadagast написа:Здравейте , става на въпрос за FIAT BRAVA 1.9 D . След като е стояла цяла нощ без да е палена , с едно подгряване пали безпроблемно но на 10-20-тата секунда след това заглъхва и гасне , следват 8-12 нови опита при които или само тресе или запали за секунда и пак гасне. След това си пали и после няма този проблем , поне до следващият по-дълъг престой. Смених горивният филтър , но продължава да го прави , даже по-често . Дали не е от това ,че ремъкът ми свири ( казаха ми че е бил се разхлабил) , защото откакто почна да свири горе долу започна и да гасне след дълъг престой. Моля ми ако някои се е сблъсквал с този проблем да сподели.
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Мда...прав си...но съвсем спокойно води до проблема описан от колегата...лично съм го изпитал на бравата преди времеivel написа:приятелю,смисъла на крушата е съвсем различен.мотора може със и без круша да се държи еднакво,стига всичко да е ок
Естествено има още 3246 причини които може до водят до проблема му...това което съм написал е моето мнение...всеки може да предположи какво и е на колата
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Проблема е един единствен и се нарича въздух!!!!Бих помогнал,но за съжаление колата е много далеч от мен.Успех!kiselo написа:Мда...прав си...но съвсем спокойно води до проблема описан от колегата...лично съм го изпитал на бравата преди времеivel написа:приятелю,смисъла на крушата е съвсем различен.мотора може със и без круша да се държи еднакво,стига всичко да е ок
Естествено има още 3246 причини които може до водят до проблема му...това което съм написал е моето мнение...всеки може да предположи какво и е на колата 
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар