Kолеги дайте съвет каква добавка да сложа за прочистване на дюзите на JTD 105 Bravo, съответно да има резултат ориентираха ме към Rednex или Castrol. Мерси!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за добавка за прочистване на дюзи
Collapse
X
-
Емо,за статистиката-лятото реших да обърна малко внимание и на моята кола(връщаше много нафта в пъти повече и беше леко тромава).разглобих разпръсквачите и и какво да видя -таралежи.имах флакон за чистене на нагар с изведена тръбичка.като вкарах тръбичката в разпръсквача и пръснах,той пикаеше ,а някои отвори едвам пръскаха. .накиснах ги в същия препарат(много силен на ацетонова основа) в една чаша.стояха 1 час и чудо-като пръсна с флакона направо се вижда как перфектно пръскат и петте отвора.сложих ги и разлика имаше осезаема,но не ми се занимаваше да меря пак излишното гориво,а трябваше.много пъти съм се чудел защо всички казват ,че не се чистели комън-рейл дюзи,след като макар и по-трудно и те се задръстват от нагари.това до оня ден докато не видях стенд за чистене на комън-рейл дюзи.първо ги чистят с ултразвук,а после с някаква химия.преди и след интервенцията мерят правото и връщащото гориво.иначе връщащото гориво си зависи от степента на износване на иглата на разпръсквача,а там хлабината мисля е около 0,002(две хилядни).далеч съм от мисълта ,че моите не са и те за смяна,но гаранция ще е понамалила връщащото гориво.просто не ми се занимаваше да чакам за нови разпръсквачи,че беше неделя,но и аз съм за смяната
Коментар
-
Колега ,тъй като има собствено мнение за разните добавки смятам да заявя следното:няма добавка която да възтанови износен разпръсквач!!! Това се отнася и за ултра звука!!! Това че ултра звука ще разбие разните отлагания по външната част на разпръсквача мен лично не ме топли.Ще ме притеснява повече причината за тези отлагания,защото ако има проблеми със мотора и нови разпръсквачи да се сложат ,дет се вика все тая,след време и те ще коксират! Надявам се разбираш че нямам нищо лично към теб,просто изказвам мнение.Поздрави!!! :D :D :Divel написа:Емо,за статистиката-лятото реших да обърна малко внимание и на моята кола(връщаше много нафта в пъти повече и беше леко тромава).разглобих разпръсквачите и и какво да видя -таралежи.имах флакон за чистене на нагар с изведена тръбичка.като вкарах тръбичката в разпръсквача и пръснах,той пикаеше ,а някои отвори едвам пръскаха. .накиснах ги в същия препарат(много силен на ацетонова основа) в една чаша.стояха 1 час и чудо-като пръсна с флакона направо се вижда как перфектно пръскат и петте отвора.сложих ги и разлика имаше осезаема,но не ми се занимаваше да меря пак излишното гориво,а трябваше.много пъти съм се чудел защо всички казват ,че не се чистели комън-рейл дюзи,след като макар и по-трудно и те се задръстват от нагари.това до оня ден докато не видях стенд за чистене на комън-рейл дюзи.първо ги чистят с ултразвук,а после с някаква химия.преди и след интервенцията мерят правото и връщащото гориво.иначе връщащото гориво си зависи от степента на износване на иглата на разпръсквача,а там хлабината мисля е около 0,002(две хилядни).далеч съм от мисълта ,че моите не са и те за смяна,но гаранция ще е понамалила връщащото гориво.просто не ми се занимаваше да чакам за нови разпръсквачи,че беше неделя,но и аз съм за смяната
Коментар
-
Дюзите се чистят преди да се стендоват защото стенд на Бош струва 150к. Никой няма да качи мръсна дюза на стенд за толкова пари.А дюзите колкото и да ги чистиш си е все тая, обратното няма да се промени.ivel написа:Емо,за статистиката-лятото реших да обърна малко внимание и на моята кола(връщаше много нафта в пъти повече и беше леко тромава).разглобих разпръсквачите и и какво да видя -таралежи.имах флакон за чистене на нагар с изведена тръбичка.като вкарах тръбичката в разпръсквача и пръснах,той пикаеше ,а някои отвори едвам пръскаха. .накиснах ги в същия препарат(много силен на ацетонова основа) в една чаша.стояха 1 час и чудо-като пръсна с флакона направо се вижда как перфектно пръскат и петте отвора.сложих ги и разлика имаше осезаема,но не ми се занимаваше да меря пак излишното гориво,а трябваше.много пъти съм се чудел защо всички казват ,че не се чистели комън-рейл дюзи,след като макар и по-трудно и те се задръстват от нагари.това до оня ден докато не видях стенд за чистене на комън-рейл дюзи.първо ги чистят с ултразвук,а после с някаква химия.преди и след интервенцията мерят правото и връщащото гориво.иначе връщащото гориво си зависи от степента на износване на иглата на разпръсквача,а там хлабината мисля е около 0,002(две хилядни).далеч съм от мисълта ,че моите не са и те за смяна,но гаранция ще е понамалила връщащото гориво.просто не ми се занимаваше да чакам за нови разпръсквачи,че беше неделя,но и аз съм за смяната
Коментар
-
Сипвал съм я тази на протек- ефект 0Сипвах и тази http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4280 следващия месец- ефект пак 0Колата пак си е тромава и пуши сиво като дизелов локомотив.bgeorgiev написа:Аз сложих добавка на Лъки-моли за комън-рейл защото в бриколажа беше на промоция, минал съм стотина километра и не знам дали има ефект.Има добавка на Протек за комън-рейл и е много добра ама е 20 кинтаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ако въобще си решил да слагаш нещо, сложи на Бардал. Лично аз съм ползвал техни добавки и само положителни отзиви мога да дам.Ставаше въпрос за скоростната кутия."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар