Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

теч на масло?????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    теч на масло?????

    здравейте колеги имам проблем с теч на масло прилагам снимка и очаквам някъкви съвети за решение!
    STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

    #2
    Ичка там масло май не трябва да има.. това е клапанчето управляващо клапата преди егеера. Освен от другаде да омаслява.. ти свалял ли си тротъл бодито преди егеера да го видиш как е?
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      абсолутно нищо не съм свалял чакам някой да каже ко трябва да се направи
      STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

      Коментар


        #4
        Утре може да го погледнем
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          Аз ще ти кажа ама едва ли ще го направиш.Трябва ти ново тротъл боди и да решиш дали искаш картерна вентилация или не.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Аз ще ти кажа ама едва ли ще го направиш.Трябва ти ново тротъл боди и да решиш дали искаш картерна вентилация или не.
            а ти като по вещ майстор ми кажи трябват ли ми картерни вентилации и за ква сума говорим за това боди
            STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

            Коментар


              #7
              моето скромно мнение е картерната вентилация в атмосферата.

              Коментар


                #8
                А аз бих казал.. както производителя го е направил така трябва да бъде но всеки сам решава.
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  Картерната аз не бих я пипал. Тротъл бодито може да се разглоби и да се ремонтира. Някои направо махат клапата и затапват всичко, но при гасене се раздрусва в повече мотора и с времето и други неща ще заминат.Идеята на картерната не е само екология, но и да има под налягане в картера..... При турбо мотор е много лошо когато има увеличено налягане в картера, маслото спира да минава от точка А към точка Б и натам е ясно

                  Коментар


                    #10
                    Изкривява ли се, какво точно се получава не знам, но колкото и силикон да сложиш пак омаслява там.Евентуално някаква гарнитура ако се измисли. Другото място, откъдето омаслява е дупката на остта , която движи клапата, като се получи по-голям луфт.Клапата не бих я махнал, че като му думне турбото някой ден, бая зор ще види да я изгаси.Картерната има и друга цел, но пак да се повторя, че тук в този форум, не се стигна до единодушно мнение
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      при мен имах същия проблем, оказа се хлабав маркуч под кората на двигателя( от капака на клапаните) от тогава близо 2 мес. няма теч на това място! Успех с ремонта !
                      brava 1.6(avtomatik) R.I.P.\ АР 147 1.9JTD

                      Коментар


                        #12
                        какво е това тротъл боди и как се почиства има ли някъква тема ?
                        STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

                        Коментар


                          #13
                          картерната вентилация е идентична като смисъл с егр-а.трябва да избереш мизерен мотор или лоша екология.

                          Коментар


                            #14
                            Имам подобен проблем на Брава JTD. Дори и да е картерна вентилация, не би трябвало да излиза на вън. По-скоро маслото трябва да влезе във всмукателните колектори.Не мога да разбера от къде тече. Ако това ще те успокои, моята кола е като лейка. Тече от скоростите, тече някъде между главата и блока, къде ли не.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #15
                              vgeorgiev написа:
                              Имам подобен проблем на Брава JTD. Дори и да е картерна вентилация, не би трябвало да излиза на вън. По-скоро маслото трябва да влезе във всмукателните колектори.Не мога да разбера от къде тече.
                              Е то маслото влиза в смукателните колектори, но там има налягане и когато някъде не се уплътнява хубаво и се получава въпросния теч на масло. По същия начин теква и самия мотор когато много надува в картера или е запушена вентилацията.

                              Коментар

                              Working...
                              X