здравейте колеги.ако може малко помощ за фиат мареа 2,4 тд 125 к.с .изгасна ми и немога да разбера защо не иска да запали.със голям зор я запалвам и започва да пуши яко и след като отнема газта гасне.възможно ли е да е прегряла и дали има датчик които при прегрявана по някакъв начин да блокира паленето или поток на нафта .направи ми и впечатление че промени шума във двигателя тоес започна повече да трака.някакви съвети от какво може да е това,смених горивния филтър и пак така .дюзи ли са замърсени ,незнам ако има съвети ги приемам и излушвамСамо защото имаш проблем, и ти е първо мнение, темата ти не е заминала в коша. Моля, прочети правилата на форума, виж кой раздел за какво е, и обърни внимание на правописа. Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със запалването на мареа 2.4ТД ....
Collapse
X
-
Слушай приятел,тези модели си имат своите капризи,и тъй като са по-редки трудно ше намериш вярната информация във форума,въпреки че ти го пожелавам.За диагностика също са капризни.За мен компютъра губи информация която му е нужна:Датчик "умна дюза" например или "колянов вал". Почни със диагностика и ако ти е възможни запиши резултатите и ги сподели за коментар.Успех!
Коментар
-
ilianko79,реши ли си проблема ? Аз от 4 дни съм с абсолютно същите ядове със същия автомобил/двигател. Първоначалното подозрение на сервиза ( само по мой разказ, без преглед на колата) беше за проблем с EGR - клапана. Свалих го, почистих го , но нищо не се промени. Сега търся без успех майстор да дойде до паркинга с преносим компютър за диагностика. Ако не намеря още ден-два ще трябва да си организирам влачене/ пренасяне до сервиз и после ще споделя какво са ми надиагностицирали.
Коментар
-
1. Ключ на контакт. Всичко по таблото си свети нормално.2. Индикаторът за подгряване гасне след толкова време, след колкото винаги си е гаснел.3. Опит за запалване. Неуспешен. Върти, от ауспуха излиза черен дим, мирише на нафта и ... дотам.4. След няколко минути повторение по същата схема и така докато има заряд в акумулатора - 5-6-7 пъти.Общо взето това беше занимавката в четвъртък следобяд, с наново зареден предната нощ акумулатор, при външна температура плюс 8 градуса. С началото на студения сезон почнаха тези грижи, но поне след сутрешния въртел после през деня не е иало проблем, колкото и топло/студено да е било. А, и една разлика от проблема, описан от автора на темата - след запалване двигателя си работеше нормално - т.е. нямаше гаснене при отнемане на газ и т.н.specialista написа:Опиши подробно проблема.
Коментар
-
1.Проверка на зацепването и центровката.2.Откачи тръбата която пренася изгорелите газове от изспускателя към ЕГР калпата или прегради пътя на газовете(изолирай ЕГР)3.Проверка на свещите.Спирам до тук защото казваш че от аспуха излиза дим т.с. има впръскване. Трябва да запали ,ако трябва помогнете и малко със спрей или на дърпане. Съжалявам че сте далеч .Всичко което казвате го приемам за истина и коментара ми е на тази основа.Успех!Ники написа:1. Ключ на контакт. Всичко по таблото си свети нормално.2. Индикаторът за подгряване гасне след толкова време, след колкото винаги си е гаснел.3. Опит за запалване. Неуспешен. Върти, от ауспуха излиза черен дим, мирише на нафта и ... дотам.4. След няколко минути повторение по същата схема и така докато има заряд в акумулатора - 5-6-7 пъти.Общо взето това беше занимавката в четвъртък следобяд, с наново зареден предната нощ акумулатор, при външна температура плюс 8 градуса. С началото на студения сезон почнаха тези грижи, но поне след сутрешния въртел после през деня не е иало проблем, колкото и топло/студено да е било. А, и една разлика от проблема, описан от автора на темата - след запалване двигателя си работеше нормално - т.е. нямаше гаснене при отнемане на газ и т.н.specialista написа:Опиши подробно проблема.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар