ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
спад на мощност при 2800 оборота браво 1.9 жтд 105
Collapse
X
-
2600-2700-2800 там някъде е дупката и не ми се описва за пореден път наистина.cveiba написа:Обърквам се , всеки различно го описва . Един във ниски обороти , друг във високи . Не мога да преценя при мен има ли го този момент.ogi28b написа:Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
Коментар
-
Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турботоogi28b написа:Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.mitaka_neikov написа:Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турботоogi28b написа:Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.
Коментар
-
Значи при мен го няма това явление . На 1800об/мин съм на едно налягане което се покачва до към 2500об/мин и от там до 4000об/мин стрелката на буст метара не мърда . Това благодарение на софта може би който е рожба на mitaka_neikov :DAirfan написа:Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.mitaka_neikov написа:Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турботоogi28b написа:Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Значи остава да намеря някой във варна,който "Чипосва" коли и да видим дали няма да изчезне това замисляне . : )cveiba написа:Значи при мен го няма това явление . На 1800об/мин съм на едно налягане което се покачва до към 2500об/мин и от там до 4000об/мин стрелката на буст метара не мърда . Това благодарение на софта може би който е рожба на mitaka_neikov :DAirfan написа:Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.mitaka_neikov написа:Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турботоogi28b написа:Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.
Коментар
-
Според мен всичко идва от количеството гориво в случая.Airfan написа:Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
:D Аааааа, при тебе има едно друго явлениеcveiba написа:.................................................. ..........Значи при мен го няма това явление................... :D
хвърля огън през ауспуха
От там и ти липсва турбодупката. :D Иначе за протокола, и моя фиат, на щерката де, не прави такова замисляне, за което е темата. Но е чипнат.
Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
Тази т.н. дупка се усеща, когато се ускорява плавно. Карам колата доста леко, и не минавам 2500 в града почти никога. Така, че не ми прави впечатление.Когато карам по-бързо, гледам да подмина "дупката" по-бързо. Обикновенно при рязко ускоряване оборотите са от 2500 до 3500.П.С. Този път май агренажа е зацепен правилно. Колата не си ще гумите.Незнам дали си внушавам. И преди съм писал, че става много мудна след 3000 оборота. Сега ги подминава и стига до 4000 без проблеми.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Може и да си прав :Dgarfunken написа::D Аааааа, при тебе има едно друго явлениеcveiba написа:.................................................. ..........Значи при мен го няма това явление................... :D
хвърля огън през ауспуха
От там и ти липсва турбодупката. :D Иначе за протокола, и моя фиат, на щерката де, не прави такова замисляне, за което е темата. Но е чипнат.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар