аз пък питам ти сменял ли си
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
вибрации в ниските 1.9jtd(сменен демпфер с едномасов маховик
Collapse
X
-
днес се возих в една 156 спортвагон на един приятел.1,9 жтд 115.направи ми впечатление че има този брум на същите обороти но 2-пъти по слабо.явно демпфера си е демпфер или съединителя ми е по голям боклук от очакванията ми и демпферните пружини са се предали и затова бучи така.какво да правя:а: да се правя че не чувам нищоb: да сменя демпфера с втора употреба и да махна едномасовияc: да сменя съединителя с някой качествен новd: да сменя съединителя с някой качествен втора употребаe: да превключвам на по високи обороти за да избегна падането на под 1500об/минfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Колега superfiata,според както описваш симптомите,едва ли се дължи на съединителя.На дизелите с комънрейл пълнене се слага демпферен мафовик защото по резко се ускоряват още в малките обороти и по резко предават въртящия момент към скоростната кутия.Демпфера намалява това ударно натоварване.Не е вярно ,че маховика заводски се балансира заедно със съединителя защото последния е заменяем детайл.От друга страна казваш ,че мареята с jtd се ускорява по мудно от обикновения ТД,което не трябва да бъде вярно.Така че най добре е да се насочиш към горивното система и по точно с работата на дюзите.Като първо може да потърсиш присадка за почистване н адюзите,която се слага в горивото.Разбира се това са мои предположения спрямо това как описваш нещата.Трябва д асе види проблема наяве.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
.Няма никакво значение ,че съединителя е заменяем детайл,а маховика не е ли заменяем детайл та даже и други маховици се слагат.Прави се допълнителен баланс на съединителя и затова заместителите никога не са като оригиналните.Е по някога се улучват нещата но рядко.Munari написа:Колега superfiata,според както описваш симптомите,едва ли се дължи на съединителя.На дизелите с комънрейл пълнене се слага демпферен мафовик защото по резко се ускоряват още в малките обороти и по резко предават въртящия момент към скоростната кутия.Демпфера намалява това ударно натоварване.Не е вярно ,че маховика заводски се балансира заедно със съединителя защото последния е заменяем детайл.От друга страна казваш ,че мареята с jtd се ускорява по мудно от обикновения ТД,което не трябва да бъде вярно.Така че най добре е да се насочиш към горивното система и по точно с работата на дюзите.Като първо може да потърсиш присадка за почистване н адюзите,която се слага в горивото.Разбира се това са мои предположения спрямо това как описваш нещата.Трябва д асе види проблема наяве.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Маховика също е заменяем детайл.Затова всички въртящи детайли се балансират поотделно и се сглобяват след това.Нищо не се балансира в комплект.В противен случай при последваща замяна могат да станат големи дисбаланси.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
.Колега не става въпрос за балансиране на всяка бройка излезнала от завода.Например ти давам;Маховик за Стило 115 е балансиран с съединител еди кой си и баланса е дал някакви характеристики.Всички бройки маховици и съединители се балансират след това по тези характеристики.Никой не казва,че всеки един маховик и съединител се балансира заедно .Затова и аналоговите части не са като оригиналните.Маховиците и съединителите затова се препоръчва да се сменят комплект и от една марка,ама нали е въпрос на пари и затова тук много рядко се прави.Даже при някои коли има белези на притискателния диск и маховика.Munari написа:Маховика също е заменяем детайл.Затова всички въртящи детайли се балансират поотделно и се сглобяват след това.Нищо не се балансира в комплект.В противен случай при последваща замяна могат да станат големи дисбаланси.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
маслото е ново и кутията е на макс.но пак не мога да разбера защо тд100 е по лека и пъргава от jtd на ниските.emzo написа:Вариант cотчасти вариант е+ вариант F - хубаво масло в скоростите, като ако побира 2 литра, слагаш 2.3литра. Как ? Всеки майстор знае как
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
ами закачих го на комп и показа 315000 км(215000 на километраж)което не е много за дизела.сега ще сменя дебитомера че имам един резервен.а дали гумите не са прекалено големи 195 60 15 и да не са за тази кола.ivel написа:или имаш проблем в дебитомер,турбо пътища,дюзи и т.н,или просто jtd-то е вече поизносено от към бутало-цилиндрова група.иначе не виждам как ще усетиш осезаема разлика във вървенето и то в полза на тд100-тоfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар