колеги кажете от какво може да е,от 1 седмица някъде,всяка сутрин става така - пали адски трудно,кашля,тресе се....чак на третото завъртане се оправя и пали,и звучи сякаш току що се е отпушила! Викам първия път - айде,лоша нафта,запушил се е горивния филтър,продухах го(нов е) - запали,ама трудно!И от тогава всеки път е така,запали ли,изкарва огромен бял облак и известно време (1-2минути) е така,после се оправя и не дими хич! Цял ден мога да я карам,гася и т.н. и няма проблем...обаче остане ли за през ноща на другия ден пак е същото - обгазявам паркинга
от какво може да е,казаха ми гарнитура на главата че може да е заминала,затва е белия пушек,мешала масло с вода...да ама на щеката маслото си е добро,в смисъл не е пресечено или нещо....кажете и вие своето мнение,че съм доста обезпокоен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бял пушек,трудно палене - Уно 1.3D
Collapse
X
-
Подгряващите свещи играят роля най-вече при първото палене на дизеловия двигател. Това, което описваш сочи единствено към тази причина! В един от тези магазини: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3510 питай за цени. За смяната (собственоръчно или в сервиз) - нека те посъветва колега от София с дизелов двигател.п.п. Писано е доста за подгряващите свещи - пусни търсачката.sehnsucht написа:ми незнам,би трябвало да бачкат,щом пали това е само първия път,после цял ден си е наред.....а тия свеши къде се намират,какво представляват и как да ги проверя дали са читавиаз отдавна искам да ги сменя,ма хич не им разбирамkiro_of_the_day написа:Подгряващи свещи...!?
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
На мен е подобно - оборотите ми играят за около минута при първото палене сутрин и хвърля светъл пушек, но съм сменял подгряващите свещи скоро. Моето подозрение е за проблем с дюза но още не съм успял да я закарам на диагностика. Ако свещите са наред - ще трябва да провериш и това. При мен като изгоря една свещ светеше лампата с реотана на таблото - изгасва като подгрея свещите и в момента в който запалиш светва пак и свети около минута. Погледни дали и при теб прави така.
Коментар
-
Колегата кара Uno 1.3D, едва ли има система за самодиагностика на подгряващите свещи! А относно твоят проблем, ако имаш проблем с някоя дюза, то тя ще ти прави мизерии и докато се движиш, а не само на студен старт. Сигурен в квалификацията на майстора, който ти е сменял подгряващата свещ?morg написа:На мен е подобно - оборотите ми играят за около минута при първото палене сутрин и хвърля светъл пушек, но съм сменял подгряващите свещи скоро. Моето подозрение е за проблем с дюза но още не съм успял да я закарам на диагностика. Ако свещите са наред - ще трябва да провериш и това. При мен като изгоря една свещ светеше лампата с реотана на таблото - изгасва като подгрея свещите и в момента в който запалиш светва пак и свети около минута. Погледни дали и при теб прави така.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
помпата помпатааааа при мене са нови свещи и дюзи ама и при мене е така-сутрин оборотите са към 600-6-500 около 1 минута после се оправят...така че по скоро е от помпата...защото там си е и автоматичния смукач който при мен не сработва-при тебе на колко оборота стои?morg написа:На мен е подобно - оборотите ми играят за около минута при първото палене сутрин и хвърля светъл пушек, но съм сменял подгряващите свещи скоро. Моето подозрение е за проблем с дюза но още не съм успял да я закарам на диагностика. Ако свещите са наред - ще трябва да провериш и това. При мен като изгоря една свещ светеше лампата с реотана на таблото - изгасва като подгрея свещите и в момента в който запалиш светва пак и свети около минута. Погледни дали и при теб прави така.FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Оборотите се движат някаде 700 - 1000 не е много и бързо спира гърча, иначе в мнайстора дето ми сменя свещите не съм сигурен - одруса ме доста за работата, която свърши и аз се отказах от него, но не ми свети лампата за диагностиката (не и след като запаля). Иначе колата ми се струва малкко по- мудна при каране отколкото беше в началото, когато я взех и като я настъпя по- силно при ниски обороти или на баир пуши доста (тъмно сив пушек). За това си мисля, че може да е дюза ...
Коментар
-
Защо реши че като не работи дюза изкарва "тъмно сив пушек"morg написа:Оборотите се движат някаде 700 - 1000 не е много и бързо спира гърча, иначе в мнайстора дето ми сменя свещите не съм сигурен - одруса ме доста за работата, която свърши и аз се отказах от него, но не ми свети лампата за диагностиката (не и след като запаля). Иначе колата ми се струва малкко по- мудна при каране отколкото беше в началото, когато я взех и като я настъпя по- силно при ниски обороти или на баир пуши доста (тъмно сив пушек). За това си мисля, че може да е дюза ...Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар