Здравейте колеги,след дъалго умуване за високия разход на колата (10/100 в града) мисля, че намерих виновника. След като толкова ми смърдеше на нафта се нагъзих и започчнах да гледам с едно фенерче. Вижте снимката по-долу
помпата е тази:
Та!. С червените стрелки съм посочил къде има нафта. Особено в по-ниското (при дясната червена стрелка) направо локвичка. Въпросът ми е от къде може да идва тази нафта? Може ли тапата (посочена със стрелка) да в виновник? Тя какво затапва? Каква е тази плочка под помпата (посочена с лявата стрелка)? Знам, че въпросите са доста, но искам да съм малко в час преди да ходя по майстори. Това ми е първата нафтова кола. Ще съм много благодарен на отговори от ваша страна.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на нафта - Брава TD100 (със снимки)
Collapse
X
-
Здравейте,Първо да благодаря на "specialista" за напътствията, които ми даде.Денес забелязах, че въпросната тапа савсем леко се омазва по канта, което ще рече, че е за смяна, но не тя е основния виновник. Ясно е, че помпата е за тотална ревизия, но имам въпрос.
Този маркуч свързва колектора с нафтовата помпа. Единия край е при т.1, а другия на т.2 от долната страна на помпата. От нехната страна се свързва предполагам с метално маркуче (предполагам), което от своя страна влиза в помпата. Точно там нямам как да видя. Едвам успях да бръкна и да прокарам пръсти и се омазах в нафта. Явно там е по-големия теч на нафта. За какво служи този маркуч? Каква е функцията му? От странта на помпата има ли възможност да има някой болт или гайка, коиото да са се разхлабили или е гумено уплътнение?Поздрави и благодаря на отговорилите
Fiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
Да сменяш си ги сам даваш пари за части, и след година пак пускаш тема и идваш на мнението на specialista - помпите са стари и им е време за ремонт. Сам се убедих в това, след като зимата закърпих положението само с нов авансаторен клапан, защото в няколко сервиза ми казаха че теча е от него, докато миналата седмица помпата текна като изходна тръба на ВЕЦ. Та какво искам да кажа, това е от нещата които не можем да закърпим с тиксо и дъвка, ами просто се налага да дадем 200-300 лв отгоре за майстор и да не ги мислим в следващите 10 - 15 години (ако колите са живи до тогава)Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
говоря да си свали сам помпата а не да си смени уплътненията...... и без това си трябва стенд после Въпросът е да не им се пълни гушата със 100 лева с работа за 20 мин да си свалиш помпатаsa6obravoto написа:Да сменяш си ги сам даваш пари за части, и след година пак пускаш тема и идваш на мнението на specialista - помпите са стари и им е време за ремонт. Сам се убедих в това, след като зимата закърпих положението само с нов авансаторен клапан, защото в няколко сервиза ми казаха че теча е от него, докато миналата седмица помпата текна като изходна тръба на ВЕЦ. Та какво искам да кажа, това е от нещата които не можем да закърпим с тиксо и дъвка, ами просто се налага да дадем 200-300 лв отгоре за майстор и да не ги мислим в следващите 10 - 15 години (ако колите са живи до тогава)
Коментар
-
Здравейте колеги,благодаря за отговорите. Иначе ми е напълно ясно, че тази помпа ще ходи на ремонт. Проблемът в момента е като при повечето хора - кофти месец и точно сега няма кинти за нея. Иначе въобще няма да откажа помощ за свалянето и. Не е някаква философия принципно, но като гледам има някакъв инструмент за застопоряване, с който не разполагам-нормално.Fiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
Днес погледнах колата и отдолу, но абсолютно нищо не се вижда. Това което се вижда са само капките, които се стичат по картера
Отгоре пак не може да се види от къде тече толкова много. Таях някакви надежди, че все пак може да е някой маркуч, но очевидно е някъде от помпата. Място, което не се вижда. Така или иначе specialista си ми го каза още в първия си пост.Здрасти колега, писах ти на лично.Поздравиkabalo86 написа:С болтове обикновенни се стопира ако искаш в скайп ще ти обясняFiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
не знам дали,ще съм полезен,но и аз имам подобен Теч от помпата и се оказва от болта които държи палеца за газта....нямам снимки и не знам дали така се казва,свалих капака...и този болт на него има две може би метални фтулки,а между тях има място като за О-пръстен..Някакви идеи,Благодаря...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар