specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Модел на турбо fiat bravo TD 100
Collapse
X
-
Това ясно, въпроса е колко гориво ще се достави, за да се знае колко въздух трябва
За какво ти е много въздух ако няма достатъчно гориво.Затова ми стана интересно, автора на темата ще прави ли нещо по горивната система.Надявах се да споделиш какви са вариантите и долу горе колко гориво може да се достави при различните такива.Иначе точно по темата, едно турбо от мареа 2.4 е най евтиното решение.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
Направо ще ти кажа че не съм си правил експиримент да видя колко е максималното което може да даде помпата.Не е и нужно!Помпата има достатъчно запас.Само за поротокола ще отбележа че когато променям нещо е в рамките на 10-15% от стандартната максимална порция и резултата е на лице!mitaka_neikov написа:Това ясно, въпроса е колко гориво ще се достави, за да се знае колко въздух трябваspecialista написа:Варианти има ,но не доставиш ли нужния въздух ще пуши яко!
За какво ти е много въздух ако няма достатъчно гориво.Затова ми стана интересно, автора на темата ще прави ли нещо по горивната система.Надявах се да споделиш какви са вариантите и долу горе колко гориво може да се достави при различните такива.Иначе точно по темата, едно турбо от мареа 2.4 е най евтиното решение.
Коментар
-
Разбирам те напълно колега, 10-15% ще направят ТД100 доста приятно за каране. Но за да има смисъл да се сменя турбото, да се слага челен кулер и да се прави генераия, ще е нужно поне 40-50% повече гориво, за да има смисъл от цялата интервенция. Това е мое мнение де, дано автора да продължи да пише какво се случва с колата.specialista написа:Направо ще ти кажа че не съм си правил експиримент да видя колко е максималното което може да даде помпата.Не е и нужно!Помпата има достатъчно запас.Само за поротокола ще отбележа че когато променям нещо е в рамките на 10-15% от стандартната максимална порция и резултата е на лице!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
не се занимавай с глупости.продай тд-то добави 200 лв и вземи jtd.обади се на emzо за да те изстреля в космоса и карай усмихнат без да правиш нищо по колата.5 години карам тд100 и освен да го караш на биодизел(олио или отработено масло)за друго не става(стара трхнология).пак ти казвам да не се занимаваш с ГЛУПОСТИ.не се обиждай за тона ми но мноооооооого време карам тия каруци и знам от какво какво става.поздравиfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Re: Турбина ТД 100
Аз дизел, който да върви на високи обороти не съм виждал, пък и не му е нужно, имаш други предавки... На дизела силата е в ниските обороти, досега всичките дизели, които съм карал дърпат най-яко от към 2000 оборота и имат тяга до около 3500graphicut написа:Моя Фиат е ТД100 и върви горе долу добре но на по високи обороти има някакво колебание.
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Re: Турбина ТД 100
ти караш 150 дизелови кончета нормално е ,аз съм карал тд100 и преди 2500 не искаше да върви ,после чак почваше да върви до към 4500 за сметка на това съм карал жтд105 мареа седан която от 2000об си късаше гумите !Valiosport написа:Аз дизел, който да върви на високи обороти не съм виждал, пък и не му е нужно, имаш други предавки... На дизела силата е в ниските обороти, досега всичките дизели, които съм карал дърпат най-яко от към 2000 оборота и имат тяга до около 3500graphicut написа:Моя Фиат е ТД100 и върви горе долу добре но на по високи обороти има някакво колебание.
FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар