ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна
Collapse
X
-
-
Не са го пълнили със сигурност - бях там. Всичко по смяната на каквото и да е било беше пред погледа ми. Въздушния филтър примерно си го смених азnsn написа:при смяната на филтъра са напълнили новия сигурно(в нафтата е имало буклуци и са задръстили регулатора)
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Maлко повече обосновка ако обичаш.На 95% филтриращия елемент е една и съща хартия вътре.Как един филтър ще пречи на колата да запали ? Не го проумявам просто.При условие, че имаме гориво подкачваща помпа на поне 2 бара, все ще мине гориво през филтриращия елемент.---------Не знам в Мареата дали има цедка на регулатора, но залагам че проблема е бил там, ако не е имало затлачване, решението е временно.specialista написа:В крайна сметка за мен проблема е от филтъра,по-точно некачествен такъв.Ние ги слагаме с цел да няма проблеми е то точно той може да те върне в първи клас.За тези системи ползвайте само най-фините филтри.Поздрави!F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Само предположение, но може ли като са сложили новият филтър да не са дали няколко пъти на контакт да се напълни цялата система, а да са започнали направо да въртят. Така регулатора е останал в първият момент без гориво и е заседнал в някакво положение, все пак не е нов?Аз като сменям филтър на JTD давам 5-6 пъти на контакт и изчаквам докато не изключи помпата тогава паля. Първите пъти се слуша как около помпата за високо налягане минава въздух. По този начин до сега винаги палят от първият път без замисляне, без промяна на обороти и т.н. Стъпваш на газта и пълни оборотомера без проблем все едно нищо не си сменял.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Илко, всички странични наблюдатели разбиращи малко от коли залагаха на въздух в системата. Общо взето не съм давал няколко пъти на контакт - завъртях, изчаках да спре задната помпа и да изгаснат предупредителните светлини на таблото и запалих. Изкарах я от сервиза и на няма 20 метра от него изгаснах (вероятно толкова е било горивото в рейла, преди въздуха от филтъра да влезе в ГНП-то). От там насетне - нямаше палене до вчера след няколко километра дърпавела.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Емо, а налягане в какво се прави? Въздух или течност? Като за митове, питам.И ако кажеш как запали след дърпането, поради каква причина...?emzo написа:Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
причината да запали на дърпане е повечето обороти на помпата за високо налягане което води до по-високо налягане в рейла нужно за запалванеjenshen73 написа:Емо, а налягане в какво се прави? Въздух или течност? Като за митове, питам.И ако кажеш как запали след дърпането, поради каква причина...?emzo написа:Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Ам тъй де, ако се беше нахаплярила с въздух - няма друг начин да го изкараме освен принудително да я въртим тая помпа с по-високи обороти. Не знам, нямам никаква идея от какво отказа да пали, но 5 дни не успяха да я запалят на място и след дърпането поне до момента си пали като обикновено. То какви ли не предположения не бяха - датчици на валове, на високо налягане, помпи, компютър дори (странно, но 4 пъти съм я вързвал преди на диагностика и разликата километраж компютър беше 1500км, а след последното връзване, сега, показва в компютъра 919000км., а на табло 213700...), а накрая в последния ден преди дърпането бяхме обвинили регулатора за високото и пробито бутало... изобщо една камара предположения, а накрая може и да е било въздух в системата, знам ли. Важното е, че не мога да кажа какво и имаше освен, че не искаше да запали и не мога да кажа какво оправихме, защото на практика нищо ново не сме слагали по колата. Като краен извод е, че запали и си върви както преди смяната на горивния филтър. Склонен съм да вярвам на колегата МЕМО, че е било въздух.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Моята теория е следната:при поставяне на новия филтър (който за мен е бил некачествен) от филтъра са тръгнали влакна или там разните му мизерии и по този начин са замърсили регулатора и ето ти го проблема. Не намирам друго логично обяснение.Колата е запалила и след като е излязла от сервиза е угаснала по път!Съответно колегите в този сервиз не са дизелджии и не намират проблема!Поздрави!emzo написа:Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар