Да. Свали си само мулти скана и драйвър, но не съм сигурен, че ще ти е нужен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна
Collapse
X
-
Стенли нямаш късмет... Офиса на еконт е бил затворен още към обяд, пича е излязъл в нещо като отпуск за деня
Утре работят до 13:00. Ако днес не намериш кабел, пиши ми довечера или утре сутрин да ида да го пусна.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Датчика можеше да определиш дали не работи по оборотомера. От обратното на дюзите при контакт не трябва да излиза гориво.jenshen73 написа:Преди малко пробваха и с нов датчик - пак не пали. Нафта стига до дюзите, излиза и през обратното гориво, но не пали...Deqn написа:Гадно съвпадение ще е, ако е отказал датчика на коляновия вал. А иначе от смяна на филтър да е влязъл прекалено много въздух.
Коментар
-
При въртене на двигателя да запали от обратното на дюзите излизало гориво. Сега вече постоянно свети и индикацията на таблото. Направо съм бесен и отчаян едновременно. А преди интервенцията колата нямаше НИКАКВИ грижи, никакви. Освен една изгоряла лампа на халогените. Баси...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Шоковия бутон спира помпата в резервоара, а тя работи. Буксата на рейла е проверена. Ти нали си из Варна, нямаш ли кабел?ivel написа:проверете буксата на регулатора на помпата и шоковия бутонSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Спомням си, че преди време бях чел подобна тема, автор на която мисля че беше колегата ВО. Тогава той караше дизелова Марея. Симптомите му бяха подобни (пак след излизане от сервиза). Нещо не мога да я намеря тая тема, но доколкото си спомням причината за проблема беше наобратно поставен горивен филтър.
Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Градски...потърси ли скапаното копче под седалката?jenshen73 написа:Мерси. Да видим какво ще се случи. На USB е нали?M5kov написа:Жената е инструктирана, по-късно ще го пусне
Аз по подобен начин се мъчих цял ден да запаля преди време бравата...съмнявам се да не си се сетил, но все пак да пробвам...а по принцип ако стига нафта до дюзите няма логика да не пали...като върти...освен ако няма никаква компресия...поне...има ли зачатъци да запали или си върти все едно няма гориво? Да не би да ти е изгоряла крушката на CODE-то и да си "свети" но да не знаеш?1@slavcho_p Колега!? хах как ще се постави на обратно горивния филтър, че не ми става ясно?може да му се разменят маркучите горе, но и тогава няма да стига нафта до дюзите...?
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
При завъртане за запалване кода светва и изгасва. Не пали. След като изгаснах първоначално (на 20м от сервиза) я добутахме обратно и там върнаха стария горивен филтър - завъртяхме и запали веднага почти. Седнах пофорсирах я минута-минута и половина, пресегнах се да си сложа колана и да потеглям и в момента в който оборотите утихнаха - угасна. След това - не са успели да я запалят. Цял ден вчера са пробвали какво ли не - включително стига ли нафта до двигателя, има ли налягане, смениха и датчик колянов вал и след тази интервенция индикацията за грешка вече НЕ гасне. В понеделник, че днес не успях ще пробваме да я закачим на компютър да видим какво приказва... до тогава съм в същото положение - имам тон и половина железа, които се движат на дърпавела или бутавела само.@Kiselo: Скапаното копче дето прекъсва задната помпа не е проблема, защото тя си работи. Както по-горе писах - нафта стига до двигателя.kiselo написа:Градски...потърси ли скапаното копче под седалката?jenshen73 написа:Мерси. Да видим какво ще се случи. На USB е нали?M5kov написа:Жената е инструктирана, по-късно ще го пусне
Аз по подобен начин се мъчих цял ден да запаля преди време бравата...съмнявам се да не си се сетил, но все пак да пробвам...а по принцип ако стига нафта до дюзите няма логика да не пали...като върти...освен ако няма никаква компресия...поне...има ли зачатъци да запали или си върти все едно няма гориво? Да не би да ти е изгоряла крушката на CODE-то и да си "свети" но да не знаеш?1@slavcho_p Колега!? хах как ще се постави на обратно горивния филтър, че не ми става ясно?може да му се разменят маркучите горе, но и тогава няма да стига нафта до дюзите...?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Колега! Ако правилно разбирам от горните ти постове, нафта стига до ел. дюзата,като сте пробвали като сте извадили мъркуча за обратната нафта.То ако е така, въпроса е да ли дюзите впръскват в цилиндрите,демек да отварят,второто нещо е че на тези мотори имат умни дюзи както го повечето го наричат, възможно ли е той нещо да прави номера,много интересен проблем стана при теб, сменяш масло и филтри и хоп ,неможеш да запалиш.Все ми се струва , че някъде , и нещо са прекъснали някоя верига,или са дали накъсо/пробив/, и оттам да оказва влияние на компа,който е много чувствителен на падове в напрежението.Все пак една обстойна проверка,както и диагностиката, би трябвало да откриеш проблема,като дадена грешка която изписва примерно, могат да бъдат не само от даден датчик, може да бъде съвкупност от няколко ,който са вързани на тази ел. -линия.И все ми мирише , че проблема ще се окаже или от повреден датчик, или прекъснат кабел/верига/. :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Венко, акумулатора ми може да я кара на стартер поне 5 километра. Цял ден въртене не го впечатли изобщо. Вечерта го включиха да се заержда. Не е акумулатор. В най-лошия случай ще излезе ECU.@betuk: Към момента НЕ УСПЯВАМЕ да се включим към компютъра на колата. Никак. И аз мислех, че е някой кабел, но... след като прегледахме всички възможности остават 2: ECU или датчик разпределителен вал да не дава инфо.snake написа:Не вярвам да не сте пробвали с друг акумулатор, но все пак да го спомена като възможна причина.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не знам какво може или не може акумулаторът, но моята астра имаше проблеми с паленето. Смених/ремонтирах куп неща: свещи, клеморед, профилактика на стартер, почистване на дюзи, бях на път да се съмнявам и в бензиновата помпа. И никой разбирач не се усъмни в акумулатора. След смяната му всичко е наред. А старият и той уж беше наред. Та от една проба с друг акумулатор не боли, каквто и да казва нАуката по въпроса.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар