Здравейте,проблема е следния. Стилото няма мощност на ниски обороти, при потегляне имам чувството че педала на газта влиза в масло и са умрели повече от половината му коне.
До около 3000 оборота е същата трагедия след това си работи да кажем нормално.Направено до тук:- сменен въздушен и горивен филтър- почистен ЕГР и дебитомер.имам чувството че и по зле стана след горната процедура. Понеделник пак ще я оставям да я мъчат, майстора му имам доверие , но някой да е имал подобен проблем?а и не показва грешки при диагностиката маймуната , което е хипер странно!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.9 JTD няма мощност
Collapse
X
-
Благодаря за идеите за сега плана е следния.ще проверим за издишане маркучите около дебитомера и т.н.ако няма проблеми с въздуха, откачаме дебитомера.ако се окаже дебитомер, на което повече съм склонна да заложа сега - препоръки за покупка нов или 2ра ръка да търся?what goes around comes around
Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Мислех си аз да го захапя ама си ме изпреварилiakvvu написа:И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
--------@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :rpmнапрежение на МАФ-анадув на турбоиискан надув на турбо
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ами аз не е като да съм си го чистила сама :D . В интерес на истината преди чистенето колата пак тегаво вървеше на ниските обороти. Беше като спъната при тръгване , даже мислех че съединителя нещо е тръгнал. Сега пък просто си давам газ и няма спомен от тези 115 коня , не върви а се влачиiakvvu написа:И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
Оставих я сутринта при майстора (единствения читав на който имам доверие) и ще докладвам за развитието.
what goes around comes around
Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Или е дебитомер или EGR, но както колегата @emzo посъветва - да се направи диагностика и ще се разбере. Иначе без диагностика - откачаш буксата на дебитомера и караш. Ако вървежа е по-добре от текущото състояние - значи си за нов дебитомер. За EGR затапваш го с ламарина и тестваш. При мен именно заради EGR имах абсолютно същите симптоми - тотална загуба на мощност до 3000 оборота, миризма на неизгоряла нафта, а като откачих дебитомера започна да трака като стар мерцедес, на диагностиката даде ниски стойности на постъпилия въздух.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
проблема е решен , вече ’пили ’ гуми :D Парченце от боклуците заседнало по маркуча при дебитомера беше диагнозата отстранено и за сега дебитомера е спасен и джоба ми също !Майстора си е майстор
ако някой иска координати на лично, на 60 км от София е
what goes around comes around
Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
А тук ти се захапа с мен и по-конретно с това ми мнение.Ето как се изказваш ти:Трябват 3 поста, за да разберем какво да очаквам от дебитомера.Нямаше ирония, сложен е с цел - да.Поне 4.2волта.vgeorgiev написа:Разбирам иронията тиemzo написа:На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :emzo написа:Мислех си аз да го захапя ама си ме изпреварилiakvvu написа:И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
--------@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :rpmнапрежение на МАФ-анадув на турбоиискан надув на турбо04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Tози пост към мен ли е насочен ?vgeorgiev написа:А тук ти се захапа с мен и по-конретно с това ми мнение.Ето как се изказваш ти:Трябват 3 поста, за да разберем какво да очаквам от дебитомера.Нямаше ирония, сложен е с цел - да.Поне 4.2волта.vgeorgiev написа:Разбирам иронията тиemzo написа:На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :emzo написа:Мислех си аз да го захапя ама си ме изпреварилiakvvu написа:И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
--------@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :rpmнапрежение на МАФ-анадув на турбоиискан надув на турбоДали не съм казал как ?http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64315Това, че 90% от хората ги мързи да търсят или да прегледад златния фонд (ЧЗВ), не е мой проблем.Когато отсреща, видя че има някой - помагам, тия дето искат наготово - директно ги отсвирвам. (не визирам теб, по принцип говоря, т.е. пиша)vgeorgiev написа:Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Не искам да влизам в спорове, но и не искам да съм ти длъжен. Това е последния пост по този въпрос. Просто искам да подчертая, че пак не си обяснил нещата, както трябва.1. В темата ти нито една снимка не може да се отвори. Тоест не се знае кои са "супер специалните параметри". За останалите неща точки 1~7 (без 2) началната компютърна грамотност е достатъчна.2. Стигнал си до извода, че ФЕС-а е бавна програма (3сек. при 9 параметра.). Мога да ти покажа как въртя 4 параметъра нон стоп и ги рефрешвам по 1.75 пъти в секунда всичките. => 7 параметъра в секунда, а не 3 както фес-а.3. Втория ти постemzo написа:......Tози пост към мен ли е насочен ?Дали не съм казал как ?http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64315Това, че 90% от хората ги мързи да търсят или да прегледад златния фонд (ЧЗВ), не е мой проблем.Когато отсреща, видя че има някой - помагам, тия дето искат наготово - директно ги отсвирвам. (не визирам теб, по принцип говоря, т.е. пиша)vgeorgiev написа:Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър..Кажи ми какъв беше проблема да направя лог със следните параметри ?Примерно за дебитомер - избирате, rpm, desired Intake Air Quantity и Intake Air Quantity- Target diesel pressure- Diesel press. measured- Target air mass- Air mass measured- Target overboost press.- Overboost press. measured- AD/C air mass (Volts) Това не ме прави "поредния измислен такъв"поредния измислен такъв04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар