Карам на 3-та, настъпвам за изпреварване и към 4 000 оборота двигателя изгасна, светна лампата и спрях.Врътнах ключа, лампата все още светеше и колата не иска да запали. При повторно въртене лампата изгасна и колата си запали нормално без проблеми.Дали правилно съм се насочил към задръстен горивен филтър, който не е могъл да пропусне нужното количество нафта при високите обороти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата изгасна в движени при рязко подаване на газ
Collapse
X
-
В диагностичния софтуер има "целево налягане" и "текущо измерено налягане" със съответните им преводи. Аз понеже ползвам софтуер от миналия век, там са написани така: "FUEL PRESSURE" и "Fuel Pressure". Разграничавам ги кое кое е по това, че целевото е точно 300.0 бара на празен ход, а измереното варира от 295 до 310. Ама нека някой друг колега се включи и да каже как са нещата със софтуера на yani, може би ще ползваш него, защото определено е по-добър от ВИЗА-та. Идеята е че в различни режими на работа на двигателя измереното не трябва да е много по-различно от целевото. Има и една графа за работата на регулатора, но понеже не съм си имал вземане-даване с него, не знам подробно кога какви стойности трябва да показва. Колкото до филтъра - при скорост от 100 км/ч, колата харчи грубо 5 литра на час или по 1.4 милилитра на секунда. На трета предавка с 4000 об/мин - да кажем, че харчи по 3-4 мл в секунда. Представи си какво количество е това - една чаена лъжичка. Не знам какво трябва да му се е случило на тоя филтър и откога да не е сменян, за да се запуши така, че да не може да пропусне такова малко количество. По-скоро е възможно да си заредил някаква "божествена" нафта, която е пълна с разни съставки и те да пречат. Виж също да не е задръстена сондата в резервоара. Потърси в раздела теми за "регулатор", често се споменават подобни проблеми като твоя.
Коментар
-
Филтъра ще го сменявам, но явно не е от него щом количествата са такива смешни. Нафтата е лукойлска, но това никак не е гарант
Ще го включа тези дни да видя показанията. Графата дали не се казваше RAIL PRESSURE, но може и да бъркам. Благодарско
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Колегата те е насочил правилно да следиш показанията на налягането в рейла.В режима в който си бил компа иска максимално налягане от помпата.Затова ще следиш искано и действително налягане+ процентната работа на регулатора.Ако всичко е нормално стойностите се препокриват и регулатора не покачва над 50%.Със сигурност има записана грешка.Напрви дигностика,запиши номера на грешката,после направи теста в движение до момента в който пак забие и побликувай данните тук.Успех!
Коментар
-
Не че нещо, ама прочети ми темата, че и аз на Лукойл зареждах... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101629п.п. не предлагам универсално решение... п.п.2 биодизела в нафтата разяждал гумата...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
на контакт Fuel rail pressure трябва да е 2,8 бара първите 3-4 сек след контакт, после може да покаже или 1,8 или да се сменя 1,8-2,8 Bar, при въртене трябва да вдигне 300 и да ги държи на празен ход. Ако не ги вдигне тези 300, няма да запали.цитирам @pakumbaogi28b написа:В диагностичния софтуер има "целево налягане" и "текущо измерено налягане" със съответните им преводи. Аз понеже ползвам софтуер от миналия век, там са написани така: "FUEL PRESSURE" и "Fuel Pressure". Разграничавам ги кое кое е по това, че целевото е точно 300.0 бара на празен ход, а измереното варира от 295 до 310. Ама нека някой друг колега се включи и да каже как са нещата със софтуера на yani, може би ще ползваш него, защото определено е по-добър от ВИЗА-та.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Да, подкачващата помпа прави към 3 бара балягане, но за налягането, необходимо за запалване, съм почти сигурен, че минималната стойност е 150 бара, а не 300. Може би колегата vsd го беше установил по някакъв начин. Може и да бъркам, но това 150 бара съм го запомнил по някаква причина. В крайна сметка - налягането зависи от регулатора. На стартер може и 1500 да вдигне сигурно.donnna написа:на контакт Fuel rail pressure трябва да е 2,8 бара първите 3-4 сек след контакт, после може да покаже или 1,8 или да се сменя 1,8-2,8 Bar, при въртене трябва да вдигне 300 и да ги държи на празен ход. Ако не ги вдигне тези 300, няма да запали.цитирам @pakumba
Коментар
-
Регулатор, помпа високо налягане, помпа в резервоара, филтър,дюза, запушване в обратната нафта. Според мен съм ги подредил по вероятност кое може да е проблема. Дано е първото, защото се установява най-лесно и се сменя най-лесно.Грешката сигурно ще е Р0191 Fuel rail pressure sensorLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да споделя резултатите от диагностиката.
ЕГР е затапен, а буксата на дебитомера е извадена.Остават Intake Air Temp. и Fuel Rail Pressure за която познаха почти всички колеги
Искам да подчертая, че ситуацията с гасненето се случи само веднъж, след това я напъвах и проблеми нямаше.Ето два клипа с показанията на регулатора:Този е при нормални обороти:https://dl.dropboxusercontent.com/u/...39.m4vТози при форсиране:https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2012.50.29.m4v
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Това добре, а регулатора нещо да го чопля ли, или да му бия игнора? Нов ама хич не ми се купува, че не е само той на опашката..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар