Тези дни се върнах от морето и ми направи впечетление, че колата няма мощност на високите и при подаване на газ по-силно (особено при баир нагоре) зад мен става черно. Голямо пушене. Другото което също забелязах е един странен шум след 2500 мин-1. Май смуче въздух някъде по системата от турбото до колектора. И май този шум си е свистене на въздуха. Но проблема, е че на място не се чува шума, за да мога да определя от къде точно е. Май това ще се окаже целия проблем с чека, сервизния режим и т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ! Компютъра ме вкара в някакъв сервизен режим.
Collapse
X
-
Дано да си прав. Ако имаш възможност закачи я пак, и погледни дали е записала грешки и какви.Интересно ми е тая за дебитомера има ли я отново."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Възможно е и да я има, зашото навръщане по баира след Осенец, на 4-та, газ и по средата светна дюзата отново. Но след десетина километра нормално каране изгасна. Поръчал съм кабел да ми донесат и ще се закачам пак. Ще пиша за резултата.tyson написа:Дано да си прав. Ако имаш възможност закачи я пак, и погледни дали е записала грешки и какви.Интересно ми е тая за дебитомера има ли я отново.
Коментар
-
В тази заключена тема Как да си почистим дебитомера без да дефектира.даваш напрежение на дебитомера след изчистване...emzo написа:Нямаше ирония, сложен е с цел - да.Поне 4.2волта.vgeorgiev написа:Разбирам иронията тиemzo написа:На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?
Сега като виждаш писаното от преди месеци (поне 4.2 волта....) би ли се поправил ?Изчистения дебитомер прави 4.3V при 4499 оборота (малко преди буталата да хвръкнат), а ти ми даде акъл моя трябвало да прави поне 4.2.Как да стане ?
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
А защо си мислиш, че трябва да се поправи и защо трябва да вярваме на някаква диагностична програма?Взимаш мултицет и правиш проверката с него, не с диагностична програма.vgeorgiev написа:Сега като виждаш писаното от преди месеци (поне 4.2 волта....) би ли се поправил ?Изчистения дебитомер прави 4.3V при 4499 оборота (малко преди буталата да хвръкнат), а ти ми даде акъл моя трябвало да прави поне 4.2.Как да стане ?
Коментар
-
Не е все още колега. Докато беше топло все изскачаше нещо за чоплене през почивните дни и така дойде студа, а колата е уличница. Единствено, което успях да видя, че беше сцепено гуменото коляно от дебитомера към турбото (долното). Бандажирал съм го много здраво и до момента там не е мръднало. Сякаш че понамаля да пуши, но си продължава. Моторното масло е добре, не се губи или гори. Но постоянно ми излиза грешка Р0235 - Boost Presure. Предполагам, че това е свързано с МАП-а. В следствие на този проблем си обеснявам и другият който имам с огромното количество обратна нафта. Дюзите ми плуват в нафта, въпреки подмяната на няколко вида маркучета.ivel написа:последно колата оправена ли и или не.ако не-провери си две неща-маркучите на турбото и пръсни със контактен спрей буксата на потенциометъра на газта,въпреки че от потенциометъра трябва да запише грешка.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар