Скъсах ангренажен ремък свалих главата поражения наемаше по клапаните ,след сглобяването на двигателя премерих компресията 5-6кг/см2 показа манометъра но уви не иска да запали.Ако някои може да помогне с съвет ще съм му много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat ducato 1.9td Скъсан ангренажен ремък
Collapse
X
-
Re: Fiat ducato 1.9td Скъсан ангренажен ремък
С такава компресия и бензин ще запали трудно а дизел хич.Клапаните как ги провери че са здрави?dimitar123 написа:Скъсах ангренажен ремък свалих главата поражения наемаше по клапаните ,след сглобяването на двигателя премерих компресията 5-6кг/см2 показа манометъра но уви не иска да запали.Ако някои може да помогне с съвет ще съм му много благодарен.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Re: Fiat ducato 1.9td Скъсан ангренажен ремък
Оказа се че има поражения не са големи но клапаните трябва да се препасват на ново Главата е свалена и разглобена всичко ще се прави на ново пакблагодаря за отговорите.янко написа:С такава компресия и бензин ще запали трудно а дизел хич.Клапаните как ги провери че са здрави?dimitar123 написа:Скъсах ангренажен ремък свалих главата поражения наемаше по клапаните ,след сглобяването на двигателя премерих компресията 5-6кг/см2 показа манометъра но уви не иска да запали.Ако някои може да помогне с съвет ще съм му много благодарен.
Коментар
-
Чети внимателно - пише СРЕЩА, а не криви клапани. На Опел 1.6 дизел също се чупят кобилиците и клапаните оцеляват. Някои по-стари мотори с долен вал кривят повдигателните пръти.nelegalniq написа:Аз видях- мазда 626, при срещата се чупят по слабите възли в системата - алуминиевите кобилици и клапаните остават непокътнати.specialista написа:До сега не се случвало (на мен) да отворя дизелов мотор със скъсан ремък и да не е имало среща на бутала със клапани !!!!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар