здравейте, имам въпрос- карам BRAVO JTD, от известно време пали трудно, в движение постоянно примигва индикаторната лампа за дюзите, може ли да е от запушен горивен филтър и да няма достатъчно налягане? сменяван е преди 30к км. помпата в резервара се чува че работи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
bravo JTD- свети лампата за дюзи и трудно пали
Collapse
X
-
понякога пали от първия път- понякога трябва да се върти поне 8-10 пъти, днес обърнах внимание че лампата светва в движение с подадена гас, когато работи на място или спускам на скорост не светва изобщоiakvvu написа:Дефинирай "трудно пали"...Имаш ли действително проблеми или само лампата си мига?Аз залагам на лош контакт в буксата на датчика за температурата.__________________________________________________ ___
Коментар
-
а този регулатор какви пари е, къде се намира и може ли да се смени в домашни условия? при втория вариант предполагам че се сменяват дюзите? благодаря за отговораivel написа:без диагностика не става ,но предполагам ниско налягане в рейла причинено или от регулатор или голямо количество връщаща нафта от дюзите,__________________________________________________ ___
Коментар
-
регулатора втора употреба струва 60-100лв,захванат е за помпата за високо налягане с две болчета(еврейска звезда 40)дюза втора употреба 40-80лвstefko69 написа:а този регулатор какви пари е, къде се намира и може ли да се смени в домашни условия? при втория вариант предполагам че се сменяват дюзите? благодаря за отговораivel написа:без диагностика не става ,но предполагам ниско налягане в рейла причинено или от регулатор или голямо количество връщаща нафта от дюзите,Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
първо установи дали е регулатора на 100процента .второ-ако не е развиван внимавай.главите на болтовете са ПОДОБНИ на еврейски и камъните за развиване се наричат ’’рибе’’и са само за италиански автомобили.можеш да си купиш от всеки магазин за специализирани инструменти и струва няколко лева.не пробвай да развиваш с обикновена еврейска звезда,защото не винаги става,особено ако не е махан
Коментар
-
да разбрах, а на самата диагностика изписва ли ако е заминал регулатора ?ivel написа:първо установи дали е регулатора на 100процента .второ-ако не е развиван внимавай.главите на болтовете са ПОДОБНИ на еврейски и камъните за развиване се наричат ’’рибе’’и са само за италиански автомобили.можеш да си купиш от всеки магазин за специализирани инструменти и струва няколко лева.не пробвай да развиваш с обикновена еврейска звезда,защото не винаги става,особено ако не е махан__________________________________________________ ___
Коментар
-
здравейте, днес направих диагностика на мотора- нищо нередно, изгоряла свещ друго не показа. трагнах да паля и не запали- след около 1 час чудене в сервиза какво става майстора свали жабката и смени някакав датчик (черен), след което колата веднага запали. цял ден я карам и не ми е саздавала проблеми, единствено понякога при пълна газ примигва индикаторната лампа на диузите. това проблем ли е ?__________________________________________________ ___
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар