Попаднах на различни теми и проблеми с горивен филтър.Аз не съм го сменял и предишния собственик не е сменял (приятели сме и съм го питал) значи тя е внесена на 90 сега е на 260 К километра. Не ми е правила проблем да го сменя ли?Допълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да сменя ли горивния филтър?
Collapse
X
-
Масло си сменям слагам по книжка 10W40 Selena Turbo Disel филтри ремъци, филтър купе,въздушен, водна помпа агренаж всичко съм сменил и имам табличка с дати и км. За горивен филтър никога не съм се сещал ( не са ми и предлагали когато съм обслувал автомобила) и даже не знам къде се намира! Случайно се зачетох в една тема тука и ми светна, че може би и аз имам такова нещо и то също се сменя.Марка цена някой може ли да ми кажеogi28b написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Естествено, че да! Досега трябва да си го сменил поне 8 пъти. Кажи, че поне масло сменяш на 10-12-15000 максимум?
Коментар
-
Не съм я забелязал да гори повече от обикновено ( не че имам база за сравнение) 8 градско 6 и малко извън.Днеска звъннах на майстора си след като го изчаках да се смее 2 минути и му отговорих на въпроса тя тази кола пали ли въобще? Ми каза да мина Понеделник да го смени. Единствено от два три дена когато колата престой, примерно на сутринта не пали от първия път тоест запалва и на 2-рата секунда гасне, после като опитам пак да запаля пали от четвърт оборот ..... Това ме озадачава малко... Един път като стартира и няма проблеми пробвах 10 пъти гасих и палих и няма проблем само като престои 7 - 8 часа го прави, сутрин и на тръгване от работа. Налях една "държавна" нафта 20 литра и може да е от нея!Ще видя какво пишат из форума и ще я разредя с малко от OMV нафтичка да видим дали е от това. Може ли да е въздух в маркуча?Относно филтъра и аз съм любопитен.P.S. - Не се отнасям небрежно към колата просто до преди 2 дена не знаех даже, че и дизелите имат филтри нали имат цедка на помпата както и да е......benzol написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 филтър на 150к че може и повече наистина трябва да го снимаш разрязан,и друго колата не ти ли гори много?Аз моя си го сменям с смяна на масло на 9-10к километра
Коментар
-
Колега къде е тази "круша"benzol написа:като смениш филтъра и паленето сутрин ако не се оправи може да не задържа вакума и нафтата да се връща обратно,пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш с крушата и виж как ще е паленето.
това да не е като на жигулито дето помпахме едно като палец при двигатела за да запали
Коментар
-
да за подкачване на нафта там където пише "круша"KPSS написа:Колега къде е тази "круша"benzol написа:като смениш филтъра и паленето сутрин ако не се оправи може да не задържа вакума и нафтата да се връща обратно,пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш с крушата и виж как ще е паленето.
това да не е като на жигулито дето помпахме едно като палец при двигатела за да запали 
помпа се докато стане твърдо
Коментар
-
Чопнали са ти яsa6obravoto написа:Едно уточнение: Не всички дизели я имат. Аз съм с ТД100 и нямам "круша".
И аз съм с ТД100 и си има "ориджинал" круша. Е тая на снимката е точно моята
По сервизите обичат да ги махат, че да ходиш да плащаш за обезвъздушаване.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар