Здравейте.
Наложи се в крайна сметка да се смени ГНП Лукас, със механична такава, но не съм сигурен от кои модели може да се вземе механична помпа, за да се сложи на 1.9D мотора? Също трябва ли допълнителен фланец? Няма аз да извършвам ремонта, но е добре да знам.
Благодаря много!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.9D 2000г. най-подходяща механична помпа
Collapse
X
-
Re: Фиат Пунто 1.9D 2000г. най-подходяща механична помпа
Естествено че Бош, Лукас не всеки се навива да ги прави, пък и бошовските помпи по лесно ще се настрой за съответния двигател.fqlc0n3 написа:Здравейте.
Наложи се в крайна сметка да се смени ГНП Лукас, със механична такава, но не съм сигурен от кои модели може да се вземе механична помпа, за да се сложи на 1.9D мотора? Също трябва ли допълнителен фланец? Няма аз да извършвам ремонта, но е добре да знам.
Благодаря много! 
Поне така си мисля, но това може да каже само Специалиста. :D
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Значи на моят автомобил е помпа Бош мод тип: 537 , доколкото чета в епера, тия помпи ги вграждат на фиат пунто, албеа, сиена, палио.Специално при моята, когато сменях ремък ангренажен, на зъбното колело на ГНП, имаше два белега, единия е за бош помпи , другия е бил за лукас помпа.Има разлики в бошовските помпи,и то в изпълнението на судения старт, като в Епера видях три, но като цяло са еднакви.Наскоро гледах на Колега от форума двигател от ланчия дедра 1,9тд91-92год., сложен на фиат палио същото като от аватара ми,и да ти кажа двигателя е същия, само дето моя оргиналния е 1,7тд.Имаше разлика в изпълнението на шайбите на спомагелните агрегати, и най-вече в капака на клапаните,там пишеше на черен фон ЛАНЧИЯfqlc0n3 написа:Мисля че малко подвеждащо съм го написал. Като казвам "с механична такава", имам предвид механична помпа, не конкретно Лукас.
Значи да разбирам помпа на Bosch, но по конкретно бихте ли ми казали от кой модел кола, за да имам предвид? Благодаря. 
,а също вмукателните тръби са малко по-други зарад интеркулера.ПП:Колега, няма невъзможни неща, щом човек го измислил,винаги се намира колая. :D Между другото съм виждал на Рено с dCi мотор, да слагат обикновенна бошовска,защото едната дюза струвала колкото две помпи втора ръка , ако не и повече.Така че ако си решил, давай смело, стига да има добри майстори които да разбират и съответно да се навият да направят интервенцията.....
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Ами преди да откаже напълно да пали, колата правеше проблем по време на движение, като изгасне може и да запали след известно време, но може и чак на следващия ден. Понякога се мъчих да я обезвъздушавам уж да тръгне, но това не помагаше особено. Бях отишъл и до един сервиз за диагностика, копътъра показваше грешка в датчика на помпата, но момчето каза, че можело да бъде и от датчика на коляновия вал. Можело да се сменят, но се знаело точно кой е проблемния и точно колко време ще работи без пак да почне да прави проблеми. Докато са ме дърпали с въже, колата е заработвала, но след няколко километра движение на собствен ход, пак спира да работи и не може да запали.kikianev написа:Здр колега, защо искаш да смениш помпата с механична.Може би имаш конкретен проблем или...Драсни един два реда пък ще видим
Коментар
-
Колега, симптомите са ти точно като на датчик колянов вал. Не е толкова скъп, почни от него. Като не пали колата откачи му буксата и го премени с мултицет - ако няма никаква връзка - той е виновника.fqlc0n3 написа:Ами преди да откаже напълно да пали, колата правеше проблем по време на движение, като изгасне може и да запали след известно време, но може и чак на следващия ден. Понякога се мъчих да я обезвъздушавам уж да тръгне, но това не помагаше особено. Бях отишъл и до един сервиз за диагностика, копътъра показваше грешка в датчика на помпата, но момчето каза, че можело да бъде и от датчика на коляновия вал. Можело да се сменят, но се знаело точно кой е проблемния и точно колко време ще работи без пак да почне да прави проблеми. Докато са ме дърпали с въже, колата е заработвала, но след няколко километра движение на собствен ход, пак спира да работи и не може да запали.kikianev написа:Здр колега, защо искаш да смениш помпата с механична.Може би имаш конкретен проблем или...Драсни един два реда пък ще видимAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ще трябва и за да кажа две думи.Това което съм казал за смяна на помпата със механична е в сила тогава когато не може да се отстрани софтуерния(позволявам си да го нарека такъв)проблем с управление на мотора.За това питам следното: когато все пак колата успее да запали нормално ли работи?Имам предвид без гадните придърпвания и т.н.Ако работи нормално има смисъл да се открие проблема и да се отстрани и да се запази оригинала на колата.Оригинала се свежда до безупречно спокоен и тих ход на на мотора както и много нисък разход.Със механичната има възможност за "тунинг" ,но като недостатък отпада оборотомера и се наблюдава леко завишаване на разхода .То и динамиката се подобрява значително,но не всеки търси това.А иначе ще побързам да охладя ентусиазма на тези дето искат да пробват:1. Нищо готово не може да се ползва. 2.Каквато и помпа да се избера тя трябва да се пре настрои на стенд и да се внесат промени по захващане и управлението и.3.Най-тънкия момент е центровката на началото и към колата.За това не смятам да изпадам в детайли защото първо няма да подтиквам някой да си счупи колата и второ малко нескромно но, не е лъжица за всяка уста .Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар