sherybedrock написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Jtd-то почна да придърпва и да лашка ката каруца :)
Collapse
X
-
Със тези 80 бара няма да запали.Сега ще ти изредя възможните причини да не вдига налягане:1.Проблем в дюза или дюзи -тук може да се направи теста за обратното гориво,но при положение че намериш начин да я запалишОбикновенно с помоща на спрей се случва а при теб дали ще се случи е въпрос на това дали докато е на спрей ще вдигне налагане в рейката.2.Проблем във регулатора - тук няма как да разберш освен със смяна със работещ.Аз тук съм си направил нещо за да го преценя от вън дали оспява да задържи3.Проблем във ГНП - тук също без диагностика е трудно да стигнеш до истината,но със помоща на ФЕС може да се прецени дали помпата успява да си направи това което иска от нея компютъра4.Проблем във захранването със гориво -тук е що годе лесно,трябва да се измери налягането на помпата от резервоара и какво го подържа по време на работа(успоредно свързване със тройник).Запрятай ръкави и действай.Успех!
Коментар
-
начин за запалване има и той е много лесен-на скорст не му трябват никакви спрейчета(недай си боже пръсне повече и "салатата" е готова)specialista написа:Със тези 80 бара няма да запали.Сега ще ти изредя възможните причини да не вдига налягане:1.Проблем в дюза или дюзи -тук може да се направи теста за обратното гориво,но при положение че намериш начин да я запалишОбикновенно с помоща на спрей се случва а при теб дали ще се случи е въпрос на това дали докато е на спрей ще вдигне налагане в рейката.2.Проблем във регулатора - тук няма как да разберш освен със смяна със работещ.Аз тук съм си направил нещо за да го преценя от вън дали оспява да задържи3.Проблем във ГНП - тук също без диагностика е трудно да стигнеш до истината,но със помоща на ФЕС може да се прецени дали помпата успява да си направи това което иска от нея компютъра4.Проблем във захранването със гориво -тук е що годе лесно,трябва да се измери налягането на помпата от резервоара и какво го подържа по време на работа(успоредно свързване със тройник).Запрятай ръкави и действай.Успех!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Пич стига с този гаражен фолклор!!! От както се помня ги ползвам когато има нужда от тях,на всякакви двигатели(бензин,дизел,газ).Те за това са създадени от доста по умни глави!!! Я ми кажи като наредиш колбите да събираш излишното тогава ли ще я теглиш??? Имам толкова богат опит в тая тема че няма да ме впечатлиш със нищо,повярвай ми! А пък който го е страх от мечки нали знаеш ....Поздрави!nsn написа:начин за запалване има и той е много лесен-на скорст не му трябват никакви спрейчета(недай си боже пръсне повече и "салатата" е готова)specialista написа:Със тези 80 бара няма да запали.Сега ще ти изредя възможните причини да не вдига налягане:1.Проблем в дюза или дюзи -тук може да се направи теста за обратното гориво,но при положение че намериш начин да я запалишОбикновенно с помоща на спрей се случва а при теб дали ще се случи е въпрос на това дали докато е на спрей ще вдигне налагане в рейката.2.Проблем във регулатора - тук няма как да разберш освен със смяна със работещ.Аз тук съм си направил нещо за да го преценя от вън дали оспява да задържи3.Проблем във ГНП - тук също без диагностика е трудно да стигнеш до истината,но със помоща на ФЕС може да се прецени дали помпата успява да си направи това което иска от нея компютъра4.Проблем във захранването със гориво -тук е що годе лесно,трябва да се измери налягането на помпата от резервоара и какво го подържа по време на работа(успоредно свързване със тройник).Запрятай ръкави и действай.Успех!
Коментар
-
ами за агренаж никой не се сети а :Д:Д:Д ами ако не му е зацепена помпата като хората :Д да е мръднал зъб ... полото на майками беше станало така варта 1 мин докато запали .... и като запали огромен облак дим отзаде .... отидох при един приятел майстор и я оправи зацепи ремъка както тряа и са пали като като голф 2 1.6 D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар