Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На колко градуса трябва да включва 1-ва степен на перката?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На колко градуса трябва да включва 1-ва степен на перката?

    Забелязах че маркучите ми стоят малко твърди и от капачката на антфриза като угася се чува звук като на завираща кафеварка.Понякога се чува и едно като избълбукване след като угася сякаш има въздух, а е обезвъздушена.Пуснах ФЕС докато в движение извънградско температурата на мотора се движи между 80 градуса. и пада до 72 като я пусна по инерция.Спрях и я оставих да работи на място и температурата започна да се качва- за 15 -20 минути. ФЕС показа че перката се пусна на 1 ва степен, чак като стигна 97 градуса температурата и за 1 мин я смъкна на 90.Стрелката от 80 до 97 си стои все в средата.Нормално ли е да се пуска чак тогава?Като пусна климатика след 1 мин работа перката се пуска на 1 ва степен дори и под 90 градуса.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Моята перка на браво 1.8 се пуска много малко след средата може би и на средата да го кажем и сваля 1 чартичка и спира. не знам колко градуса са.
    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

    Коментар


      #3
      Ibiza написа:
      Моята перка на браво 1.8 се пуска много малко след средата може би и на средата да го кажем и сваля 1 чартичка и спира. не знам колко градуса са.
      Да на бравото и аз помня че се пуска като дигне над средата.Ама при мене стрелката се управлява от еку-то, а не от датчика и от 80 до 97 си стои все точно в средата.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Колега infineon, за кой ДВГ става дума ? Температурите са различни за различните ДВГ. Имам таблици на работните температури на Браво, Брава и Мареа, може и да успея да помогна.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          На мойта брава 1.4 първата степен включва на 93 градуса.точно по средата на скалата където е празното място.

          Коментар


            #6
            За пунтото 1.3 jtd става въпрос.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Всички ЖТД-та включват първа степен на 97,спират на 92/3,втора степен 104
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                Mury написа:
                Всички ЖТД-та включват първа степен на 97,спират на 92/3,втора степен 104
                Сигурен ли си в това? Много високо ми се струва, от капачката на антифриза се чува шипене като я угася като от завираща кафеварка.Имам усещане че е на границата да заври.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Чува се, защото е под налягане. Под налягане охладителната течност завира на още по-висока температура, така че място за притеснение в случая не виждам. Самата капачка на разширителният съд е с клапан, който изпуска налягането над определна стойност. Предполагам точно това чуваш. Ако клапанът на капачката не работи, то налягането просто че я изхвърли или ще пробие отнякъде
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    Чува се, защото е под налягане. Под налягане охладителната течност завира на още по-висока температура, така че място за притеснение в случая не виждам. Самата капачка на разширителният съд е с клапан, който изпуска налягането над определна стойност. Предполагам точно това чуваш. Ако клапанът на капачката не работи, то налягането просто че я изхвърли или ще пробие отнякъде
                    А нормално ли е почти винаги да изпуска налягане клапана в капачката? Маркучите ми се виждат бая твърди. Нали тази пара която изпуска ще причини загуба на антифриз?На капачката пише 1.4 бара, такава ли трябва да е на моя двигател?
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Не виждам нищо притеснително в температурата, която държи. Клапана на капачката явно работи. Колко антифриз да губиш от изпуснатото от клапана налягане - пренебрежително малко, но някаква загуба има и се радвай, че е така. По описаното от теб имаш перфектно работещи термостат, вентилатор и охладителна система като цяло. Охладителната течност бистра ли е? Стрелката на температурата на (почти) всички Фиати след 1998 на таблото се държи точно както си я описал. Какво те притеснява?
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Аз пък изобщо не съм на мнение, че е нормално да изпуска налягане и то не е само мнение, ами си е съвсем проста физика, от тая дето я преподават в седми клас. Налягане трябва да изпуска до един определен момент, когато общото количество на течността е около или над максимума при студен двигател. Ще изпуска до определен момент и след това течността ще е достатъчно малко, че в обема въздух да се компенсира разширението ѝ. Ако обаче продължава да изпуска дори и когато е на минимума и под него - тогава определено има нещо нередно - или клапанът сработва на доста по-ниско налягане, или по-лошото - влиза откъм цилиндрите. Какво е нивото при студен двигател?

                        Коментар


                          #13
                          Значи имах теч от радиатора преди година и нещо, бях сипал прахче и малко трудно преценявах нивото в казанчето че беше като кафява кал полепнала.Сега съм го свалил да го измия. Първия път като чух че шипи нивото беше с около 1 литър под нормалното. Тогава след като бях угасил и от тънкото маркуче отгоре виждах как вкарва пара и мехурчета в казанчето след угасяне на мотора.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            С цялото ми уважение това не е вярно. Бил съм свидетел как на приятел рено клио енерджи прегряваше и в различни сервизи се чудеха защо... оказа се клапана на капачката. Смени я и се реши проблема.Това прахче дето си сложил може да ти запуши системата.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар

                            Working...
                            X