главата са я направили днес, била е една 10 та крива ( понеже не съм на ясно това много или малко е ??)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел пали форсира се до критични и не гасне при връщане на
Collapse
X
-
Сподели мнение на къде да тръгнем. Отворени сме за предложения. Главата ще се качва в неделя, ако може да кажете и друго логично мнение, ще съм благодарен.Airfan написа:Не мисля, че това ви е проблемът.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Турбините имат луфтове дори и чисто новите !!Пипаш едно чисто ново турбо, и пипаш твоетоivel написа:луфтове на турбото не трябва да има.с какво ги мерихте и как преценихте че са допустими тези луфтове.скоро очаквай и други чудеса
Даже на корсата беше доста стегнато
За всеки случай преди да започне сглобяването, ще занесем и помпата на проверка (поради многото мнения, за да я отметнем като вариант ) Ще напиша какво ще кажат майсторите на помпи .
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Re: кола
Ами не гасне :D http://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o нещо такова е и с корсата, само дето никой не я чакал толкова дълго време.И звукът от мотора звучеше по кофти .kluchar написа:Не гасненето на колата не е от мотора След колко време гасне 3/5 секунди лимненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Това, което виждаш при БМВ-то е турбина, която изпуска масло и турбината го набива в цилиндрите, ти гасиш колата и спираш притока на нафта, но маслото гори, газовете въртят турбото, то продължава да надува масло в цилиндрите и така докато свърши маслото или блокира мотора. Така че виж си пак турбото... виж си и кулера дали е пълен с масло.
Коментар
-
Ходи до турбо хют и пипни 1 2 чисто нови турбини.... Колата няма кулер от турбото надува директно смукателния колектор. Ще го огледам по подробно .ivel написа:кой каза че ново турбо имало луфтове-това са пълни глупости.усещаш ли луфт на ръка ,не е добре работата.иначе луфтовете във втулките са стотни и надали има човек,който на ръка да ги усети.колегата Airfan ти го е обяснил най-точномненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
В такъв случай запали първия път с откачена тръба на изхода на турбото или на входа на колектора. Така ще изолираш възможния причинител - турбото. Ако пак се форсира, значи другаде е проблема.AthlonXP написа:Ходи до турбо хют и пипни 1 2 чисто нови турбини.... Колата няма кулер от турбото надува директно смукателния колектор. Ще го огледам по подробно .ivel написа:кой каза че ново турбо имало луфтове-това са пълни глупости.усещаш ли луфт на ръка ,не е добре работата.иначе луфтовете във втулките са стотни и надали има човек,който на ръка да ги усети.колегата Airfan ти го е обяснил най-точно
Коментар
-
Той го е правил и колата не е искала да запали въобще а въздуховодите са били съвсем леко омаслени.Може наистина да се окаже турбото,но пък да не иска да запали без тръбите,може би има нещо което не доглеждат или им убягва засега.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар