да ,Любенов е напълно прав,лагера контактува постоянно.това не е жигули
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9 jtd съединител, отделя ниско
Collapse
X
-
регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости , за 12 години на пасат 2 2.0 сс съм навъртял 250 000 км , съединителя си е перфектен . Ако не правиш големи простотий , съединителя изкарва колкото е живота на цялата кола . На светофар не дръж педала натиснат , демферните прожини на притискателя омекват и натоварваш лагера допълнително , без значение лагер помпа ли е или обикновен .
Коментар
-
Ако може да обясниш повече за тази манипулация,моля! На мен цялото описание ми звучи малко като "пиезо-редукторната мембрана на ретроволтажната трансмисия".madzag написа:регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Рекламите на VW - при ГОУФаджиитеmadzag написа:регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости , за 12 години на пасат 2 2.0 сс съм навъртял 250 000 км , съединителя си е перфектен . Ако не правиш големи простотий , съединителя изкарва колкото е живота на цялата кола . На светофар не дръж педала натиснат , демферните прожини на притискателя омекват и натоварваш лагера допълнително , без значение лагер помпа ли е или обикновен .
Тук говорим за автомобили
Е нали точно за това ти говори човека !? Какво не ти е ясно ?iakvvu написа:Ако може да обясниш повече за тази манипулация,моля! На мен цялото описание ми звучи малко като "пиезо-редукторната мембрана на ретроволтажната трансмисия".madzag написа:регулирай си зацепването на притискателя с феродовия диск към маховика и не се занимавай с глупости...
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Зависи как е счупена, но би трябвало да я усещаш да щрака като натискаш педала. Другия вариант е да е счупена така, че педала да не се връща до край, и тогава изобщо няма да ти работи помпата.coojoe_213 написа:А какви са симптомите при счупена горна помпа на съединителя (пружината). Отново ли отделя ниско ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Tука са точни понятията и логическите расъждения ги правят само несигурните хора.Това е един от най-елементарните/за колеги които са наясно/възли.Другите мислят логически и регулират хидравличен съединител на Стило.Ти вместо да се правиш на адвокат виж какво пише той по назад.Ние спориме за едно,той го казва същото придружено с глупоста за регулирането на хидравл. съединител/Лада,Шкода и Москвич/ и отгоре на това обижда на махленски клюкарки и ти имаш наглоста да ми говориш за логическо расъждение,що за простотия бе колега.За пореден път ти казвам чети и мисли преди да тропкаш по клавиатурата.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
мога да приложа снимки - оригинален вальо със щампите на фиат - колата е на около 300к (според майстора е заводски съединителя) ..сега идва интересната част .. колата е карана 4 години като такси 2 от които аз лично. Педала беше страшно твърд - кихнах едни пари и сега е мек. но снимки мога да кача на които ще се види ясно, че нарезите по феродовия все още се виждат - което ше рече че е можело още да тренирамnsn написа:колега за един съединител не е проблем да издържи 300000+км стига да не се правят гаври с него(да го държиж натиснат по хх минути или да тръгваш само с въртене на гуми)ivel написа:няма как съединитела ти колега да е оригинален и да е на 200 000
левия си крак
Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Re: Съединителят на Стило отделя много ниско
Нещо много омота понятията, колега :D Между хидравличен съединител и съединител хидравличен привод има балкан разлика ... ама айде от теб да мине :DFGRC написа:А ходи ли до Русе колегата Любенов да ти го регулира,че той ги регулира хидравличните съединители.doich написа:Смених съединителя и нещата се оправиха.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар