FGRC написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателят на Браво JTD 105 стана по-шумен, защо?
Collapse
X
-
струвами се че нямаш никакво понятие от двигатели и пишеш каквото си чул от някой и ставаш доста смешен-припкай при някой добър майстор да ти обясни какво се случва с хлабините на клапаните и кое се износва и ела после да пишеш.кога ще ме заведеш при някой майстор който вади пула с магнит без да сваля вала?със специалния инструмент се натиска пружината на клапана и с магнит се вадят 2бр закупчалки но това не се прави при смяна на пуловеBravo 1.9d 97г
-
Отвори техническото ръководство за Стилото и там много точно е даден момента на ваденето на пула и тогава пиши глупости в ефира.А тия ЗАКУПЧАЛКИ /по това разбирам колко си наясно с нещата/ са далеч след пуловете и до тях не се стига въобще при смяната на пуловете.А що се отнася до припкането, ти по скоро ми приличаш на пеперудка.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
незнам на какво ти приличам но си отвори очите понеже темата е за браво и тези закупчалки(талерки или опорни зегерки за клапани-избери си сам кое повече ти харесва) ги написах така за да се сетиш за какво ти говоряFGRC написа:Отвори техническото ръководство за Стилото и там много точно е даден момента на ваденето на пула и тогава пиши глупости в ефира.А тия ЗАКУПЧАЛКИ /по това разбирам колко си наясно с нещата/ са далеч след пуловете и до тях не се стига въобще при смяната на пуловете.А що се отнася до припкането, ти по скоро ми приличаш на пеперудка.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Спора е за свалянето на вала.Аз казвам,че вала не се сваля и за да ти докажа ще пусна тема със снимки за реглажа на клапаните с пулове.Всички останали приказки за талерки,кученца тука са излишни.Пуловете се сменят според луфтовете на отделните цилиндри.Няма как ако са намалени луфтовете да му тропа двигателя,а при колегата точно това се случва.Сега чукането дали е от клапаните или от нещо друго не мога да кажа,по принцип по рядко чукат клапани на тези двигатели и то като загреят.ЖТД мисля,че увеличават луфта при загряване,но не съм съвсем сигурен,ние гоним оптималния луфт даден от производителя на студено,така,че това също не е от значение.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
с 1,9 жтд не съм запознат , но луфтовете на клапаните му не се ли обират хидравлично ,при 1,6 м жет няма реглаж на клапани ,стартирам двигателя ,започва да трака като шевна машина ,за секунди тракането изчезва помпата е вдигнала налягането на маслото
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
тази системаа на клапаните ми позната от Типо 1,6 SOHC бензинова при реглаж , майсторът започваше с луфтомера, измерва луфта на всеки клапан подред и си го записва ,после със специален ключ ,приличащ на полумесец притиска клапана , вади пула , измерва му дебелината,после търси по дебел или по тънък , имаше една кутия пълна с пуловеFGRC написа:Не са хидравлични колега.Регулируеми са чрез пулове.
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
можеш ли да направиш нещо като скица на ключа за да видя какво представляваpixelbs написа:тази системаа на клапаните ми позната от Типо 1,6 SOHC бензинова при реглаж , майсторът започваше с луфтомера, измерва луфта на всеки клапан подред и си го записва ,после със специален ключ ,приличащ на полумесец притиска клапана , вади пула , измерва му дебелината,после търси по дебел или по тънък , имаше една кутия пълна с пуловеFGRC написа:Не са хидравлични колега.Регулируеми са чрез пулове.
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
представи си микрометър с малко по дълга дръжка, или сърп за косене на трева :D заострената му част я слага между разпределителният вал и тарелката на пула,като му дръпне дръжката притиска тарелката и после вади пула ,nsn написа:можеш ли да направиш нещо като скица на ключа за да видя какво представляваpixelbs написа:тази системаа на клапаните ми позната от Типо 1,6 SOHC бензинова при реглаж , майсторът започваше с луфтомера, измерва луфта на всеки клапан подред и си го записва ,после със специален ключ ,приличащ на полумесец притиска клапана , вади пула , измерва му дебелината,после търси по дебел или по тънък , имаше една кутия пълна с пуловеFGRC написа:Не са хидравлични колега.Регулируеми са чрез пулове.
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
Реклама
Collapse

:
Коментар