Здравейте на всички аз съм нов тук но от доста време карам италиански автомобили но това стило ме разбиот вчера започна светва червена лампа като двигател и ми изписва OIL PRESS LEVEL LOW и колата гасненивото на маслото е на максимум ,маслото е сменено преди 1000 километра.Прави го много често не може да се кара .Благодаря предварително на всичкиПреместена. Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 19 jtd - червена лампа и съобщение OIL PRESS LEVEL LOW
Collapse
X
-
Е как от запушена цедка на резервоара няма да качи налягане на маслото? Провери си нивото на маслото на студен двигател и на равно място, смени си и масления филтър и гледай да е склапа, ако маслото не е сменяно скоро и наближава смяната му е хубаво дасе подмени. Проверете и датчиците за ниво и налягане на маслото да не са дали фира. огледайте маслената помпа и ако ти се занимава може да се погледне смукателя. Ако ще сманяте маслото и не е правена промивка на двигателя не е лошо да се направи и една такава преди да се смени маслото. И най важното провери състоянието на маслото. Щото после да няма тема от типа "Надрани лагери на КВ - що така?"tambuhtaneca написа:Има вероятност да ти е запушена цедката в резервоара от "качествена" нафта. На мен точно такъв беше проблемът. Изписваше Engine Fault и след това OIL PRESS LEVEL LOW и колата гаснеше.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Компа гаси принудително двигателя и оттам изписва Low Oil Pressure.....При мен от цедката в резервоара правеше мизерии, други опции за принудително гаснене са проблемен регулатор на помпата и съответна грешка - Р1671, а може да е и блокирал регулатор от боклуци P0191S_BANKOV написа:Е как от запушена цедка на резервоара няма да качи налягане на маслото?tambuhtaneca написа:Има вероятност да ти е запушена цедката в резервоара от "качествена" нафта. На мен точно такъв беше проблемът. Изписваше Engine Fault и след това OIL PRESS LEVEL LOW и колата гаснеше.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Различните производители препоръчват различно. Например Мерцедес по спомен препоръчват проверка на загрял вдигател 5-10 минути след като е изгaсен. Според сервизното ръководство на FIAT (Haynes) и двата метода са правилни, цитат:Engine oil levelBefore you starto Make sure that your car is on level ground.o Check the oil level before the car is driven, or at least 5 minutes after the engine has been switched off.If the oil is checked immediately after driving the vehicle, some of the oil will remain in the upper engine components, resulting in an inaccurate reading on the dipstick!S_BANKOV написа:Що ?wwalker написа:Нивото на маслото на студен двигател лъже, ......
Коментар
-
Колеги, как ще дава НИСКО НАЛЯГАНЕ НА МАСЛОТО, а той ще има повече масло ?!?! Тази грешка я даваше едно Седичи и отиде за смяна на лагери долу.... Те че бяха заминали, заминали бяха доста, но грешката остава и вече има странно тракане, май от първо бутало.... Скоро ще си каже точно какво е, ще пиша пак, дано помогне. Но докато не разбереш по-точно какво има и защо го пише, не е особено препоръчително да караш колата ... според мен де ....
Ако не е просто развален датчик, може да си навлечеш повече проблеми и доста скъпи при това ... И тогава да няма ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Yellow_Flash_Colorz_PDT_39
2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар