за телоподаващото-да,но трябва да имаш място.сиреч ако махнеш смукателните колектори и завариш с телоподаващо би трябвало да стане.а ако падне нещо в цилиндъра го вадиш с прахосмукачка през смукателния отвор,но задължително буталото да е в гмт .трудно е но няма как
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгоря ми свещ- трябва ли да сменям всички
Collapse
X
-
При мене свеща е над изпускателите и има място , но силно се съмнявам ако се завари горе нещо на ръба да хване.По скоро си мисля какво да пъхна в дупката в свеща което да я хване отвътреivel написа:за телоподаващото-да,но трябва да имаш място.сиреч ако махнеш смукателните колектори и завариш с телоподаващо би трябвало да стане.а ако падне нещо в цилиндъра го вадиш с прахосмукачка през смукателния отвор,но задължително буталото да е в гмт .трудно е но няма какhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
колега телеподаващото заварява само желязо(с обикноведна тел) така че спокойно започваш да наваряваш свеща като постепенно изтегляш на вън и като престанеш веднага с едни ХУБАВИ клещи хващаш заварката и отвиваш,заварката няма как да се захване за алуминиевата главадругият вариант е при стругар да ти направи 3-4бр болта с лява резба размер(4.25-4.35-4.4-4.45) и започваш да си правиш резба в свещта но имай в предвид че 4мм желязо е доста слабо и има вероятност да се скъса(според мене се е скъсало веднага щом корпуса на свещта се е скъсал)ходи ли по сервизите да питаш за инструменти за скъсани свещи дали иматпоследен вариант:караш си със скъсана свещ докато е твоя колата и си свиркашinfineon написа:При мене свеща е над изпускателите и има място , но силно се съмнявам ако се завари горе нещо на ръба да хване.По скоро си мисля какво да пъхна в дупката в свеща което да я хване отвътреivel написа:за телоподаващото-да,но трябва да имаш място.сиреч ако махнеш смукателните колектори и завариш с телоподаващо би трябвало да стане.а ако падне нещо в цилиндъра го вадиш с прахосмукачка през смукателния отвор,но задължително буталото да е в гмт .трудно е но няма какBravo 1.9d 97г
Коментар
-
А телоподаващото с високо напрежение ли е? че ме е страх да не изгори нещо по електрониката.За каране с скъсана свещ е кофти пали по трудно и първите секунди се тресе и подскача. Сигурно беше -2 градуса сутринта.Интересното че като беше изгоряла свеща на 3 ти почти не се усещаше че му липсва свещ при паленето, а на 1-ви мн се усеща.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
като откачиш клемите на акумулатора няма страшно за електроникатаinfineon написа:А телоподаващото с високо напрежение ли е? че ме е страх да не изгори нещо по електрониката.За каране с скъсана свещ е кофти пали по трудно и първите секунди се тресе и подскача. Сигурно беше -2 градуса сутринта.Интересното че като беше изгоряла свеща на 3 ти почти не се усещаше че му липсва свещ при паленето, а на 1-ви мн се усеща.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Досега да бях демонтирал главата на автомобила.Според мен няма да стане изваждането по никакъв начин освен разпробиване което на място си е рисковано.На колко километра грубо е автомобила?Ако е над 100000 - 200000 км.една профилактика на главата и смяна на гарнитура изобщо няма да му е излишна.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
излишни са парите за гарнитура и труд по сваляне/качване на главата и изгубеното време за това упражнение когато не е нужноTornado написа:Досега да бях демонтирал главата на автомобила.Според мен няма да стане изваждането по никакъв начин освен разпробиване което на място си е рисковано.На колко километра грубо е автомобила?Ако е над 100000 - 200000 км.една профилактика на главата и смяна на гарнитура изобщо няма да му е излишна.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Извадихме я колеги. Взех обратен метчик 5 мм и флашка. Минахме на струг един удължител от гедоре и му нарязахме резба.Отвора на свеща вътре беше 4.23 мм и беше идеален за навиване на метчик 5-ца.Получи се това на снимката.
Първоначалната ми идея беше като се завие докрай широката част да подпре отгоре свеща и да я отвие, но нямаше шанс да стане и щеше да се скъса накрайника.Затова решихме да разпробием горната част на свеща с резбата, и да ползваме накрайника като обратен чук.Разпробиването го направихме с бургия 6.5 мм и е необходимо много да се внимава с отвора в главата.После с доста почукване навън и навътре с приспособлението от снимката и пръскане с WD парчето от свеща излезе.Запалих го без свещ за да издуха стружки и боклуци от отвора навън.Минахме резбата с метчик 8 х 1, и пак палене с отворен цилиндър да издуха стружките.
Тази свещ заради нагара по стеблото нямаше никакъв шанс да излезе с отвиване, преполагам конуса долу не е уплътнявал добре и е набивало сажди нагоре около стеблото.В сервизите ползват инструмент като този https://www.youtube.com/watch?NR=1&v...ture=endscreen и действието е същото разпробиване и издърпване.Ако някой има същия проблем да свирка- моя приятел с който го правихме се справи много добре и инструмент за ваденето вече има.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар