Колеги,здравейте дебитомера на моето Стило е доказано заминал,на диагностиката ми казаха,че е свършил темп.датчик и сензора на дебитомера.Наскоро един колега ми прати линк за нов дебитомер на добра цена,но беше за Мултипла и за Марея.Знам,че те имат мотори JTD 105 и са с номер FOOC 2G2 130,а на мен ми трябва FOOC 2G2 044.Мога ли да ползвам FOOC 2G2 130 и ще има ли фрапираща разлика във вървенето и разхода.Марката е PIERBURG.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на дебитомер на Стило JTD 115 - варианти?
Collapse
X
-
Колега дебитомера за Стило е БОШ с номер 0 281 002 308 със сензор FOOC 2G2 044 и какъвто и друг да сложиш няма да работи коректно.Предлагат какви ли не в магазина но това е истинския дебитомер.Сензора е калибриран за мотора на Стило.Същия сензор го има и в други дебитомери но е калибриран по друг начин и пак може да не стане.БОШ не продават отделно сензор така че си купи дебитомер с номера,който съм ти посочил,но все пак избора си е твой.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Засега колата си върви,но той показва некоректни данни откакто съм я купил,така че не знам с нов как ще е,сигурно ще върви по-добре и ще гори по-малко.Забелязах,че моят е PIERBURG,незнам това оригиналния или е сменян някога.На 2-3 диагностики ми показва грешни данни и постоянно записва грешки.Най-сигурния начин да разбера е да сложа работещ и да сравня.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
Казах ти че оригиналния е БОШ и номера ти дадох.Пиербург е заместител и не е оригинален.Електрониката на колата е БОШ и си иска БОШ.Дебитомера в момента,които ползваш трябва да е с номер 7.22701.05.0.Това е номера по Пиербург за твойта кола,но не е оригинален.0 281 002 308 това е дебитомера ти,ноти си знаеш най-добре.Има и заместители на други фирми за по 80 и 100лв но БОШ СИ Е БОШ.Това е мойто мнение,ти си решаваш.Аз ти казвам кое е най-доброто.Това е изключително важен сензор за добрата работа на двигателя.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Много крайно твърдение!Я дефинирай "коректна работа" преди да заблудиш някой.С друг номер сензор колата не върви ли???Гори повече ли???Не пали ли??? Или може би прекъсва???Дянко,ако си решил да даваш парички за нов,купувай дебитомер на Бош за JTD 105.Много по-евтин е и колата е по-добра с него.Ако искаш ела при мен да покараш двигател 115 коня с такъв дебитомер и да усетиш "некоректната работа"FGRC написа:...и какъвто и друг да сложиш няма да работи коректно...
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Откъде си сигурен, че няма да работи коректно? Моя дебитомер е ХОФЕР и е заместител на същия Бош. Карам така вече четвърта година. 300лв за Бош няма да дам, при положение че има заместители с два пъти по-ниска цена? Преди седмица я четохме и не показа никакви грешки. Разхода също е в нормите. За чий да слагам Бош? А ти на твоята кола масло Селения ли слагаш? Към автора на темата- вземай заместителя на Бош- лично мнение.FGRC написа:Казах ти че оригиналния е БОШ и номера ти дадох.Пиербург е заместител и не е оригинален.Електрониката на колата е БОШ и си иска БОШ.Дебитомера в момента,които ползваш трябва да е с номер 7.22701.05.0.Това е номера по Пиербург за твойта кола,но не е оригинален.0 281 002 308 това е дебитомера ти,ноти си знаеш най-добре.Има и заместители на други фирми за по 80 и 100лв но БОШ СИ Е БОШ.Това е мойто мнение,ти си решаваш.Аз ти казвам кое е най-доброто.Това е изключително важен сензор за добрата работа на двигателя.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Аз така и не можах да разбера...какви са ви симптомите, че не ви работи дебитомера...моя от как имам колата грешки не е записвал, но показанията му на ФЕС вече и на МЕС са тотално различни...т.е. Desired air intake и Air intake...нямат нищо общо едно с друго...въпреки това обаче разхода на колата си е супер...върви си доволно...не пуши черно....Та кажете какво правят вашите коли като им е развален дебитомера, защото аз не виждам какъвто и да е смисъл да дам 300лв за нещо което няма никакви симптоми че не работи освен показанията...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Когато дебитомера умре, колата влиза в авариен режим(поне моята беше така). Разликата я усещаш като му откачиш откачиш буксата- залепваш за облегалката. :Dkiselo написа:Аз така и не можах да разбера...какви са ви симптомите, че не ви работи дебитомера...моя от как имам колата грешки не е записвал, но показанията му на ФЕС вече и на МЕС са тотално различни...т.е. Desired air intake и Air intake...нямат нищо общо едно с друго...въпреки това обаче разхода на колата си е супер...върви си доволно...не пуши черно....Та кажете какво правят вашите коли като им е развален дебитомера, защото аз не виждам какъвто и да е смисъл да дам 300лв за нещо което няма никакви симптоми че не работи освен показанията...Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
При някои версии на ECU (или може би по-точно на софтуера му) FES/MES показва неверни данни (при нормално работещ дебитомер).kiselo написа:... показанията му на ФЕС вече и на МЕС са тотално различни...т.е. Desired air intake и Air intake...нямат нищо общо едно с друго...
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
При мен като умре дебитомера и след третото натискане на газта влиза в авариен режим. Той се изразява в това все едно да караш с изключен дебитомер. Просто след всяко палене иска три пъти да натисна педала и ЕКУ да разбере, че дебитомера не бутиdobrujanetza написа:Когато дебитомера умре, колата влиза в авариен режим(поне моята беше така). Разликата я усещаш като му откачиш откачиш буксата- залепваш за облегалката. :D
Това при замръзнал на 40+мг
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар