Здравейте форумци. От два месеца притежавам тази марка автомобил и косата ми побеля от него. Една седмица след закупуването му започна да пали или от раз ,или след 10 мин. въртене на стартер. След още няколко дни започна и да гасне когато си иска- няма значение дали е на празен ход или в движение. Закарах я на сервиз с диагностика . Показала някаква грешка в датчик на коляновия вал. Сменили го ,но не било от него. След 10 дни ми казаха ,че колата била готова,но при питането каква е била причината не ми дадоха ясен отговор. След като я взех от сервиза наистина три дни работеше перфектно. Но -УЖАС , Пак започна да прави същите номера!!!!! Когато не иска да запали ми прави впечатление ,че свети на таблото една лампа с вид на дюза и стрелката за нивото на горивото показва два пъти по-малко. Моля за някакви идеи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat punto 1.9d - пали и гасне когато си иска
Collapse
X
-
На първо четене не може да се каже какво е.Трябва да се прегледа обстойно за да се заключи има ли проблем в ГНП-то или е другаде.Обикновено тези помпи са много здрави и не правят проблем със механиката си,а по-скоро е управлението им.Имам цяла помпа такава(работещо всичко по нея),която съм разглобил и ползвам електрическите и компоненти,за замяна за доказване на проблем.Мога да намеря и други .По трудно е с компютрите,защото се оказа че по-често имат точно там проблем.Лошото в случая е че имото е в негокоето пък е отделна пречка за замяната.В крайна сметка няма невъзможни неща,въпрос на цена е.Успех!
Коментар
-
Вчера я оставих в друг сервиз, но нямам кой знае какви надежди. Все ми се струва,че проблема е в горивната система или някой хлабав кабел. Какви клапани има от резервоара до ГНП и как могат да се проверят ? С една дума как да проверя стига ли гориво до ГНП ? Бих се радвал ,ако има и приложен снимков материал.ПС. Четох доста из форумите- БГ и чужди. Прави ми впечатление ,че в БГ форумите повечето колеги след като си решат проблема НЕ споделят как са го решили. Не е така в руските и особено в един хърватски ( официален представител на фиат в които специалист отговаря безплатно на зададени въпроси )!!!!! Та същия този хърватски специалист казва ,че 90% при тези симптоми проблема е в подаването на гориво до ГНП.specialista написа:На първо четене не може да се каже какво е.Трябва да се прегледа обстойно за да се заключи има ли проблем в ГНП-то или е другаде.Обикновено тези помпи са много здрави и не правят проблем със механиката си,а по-скоро е управлението им.Имам цяла помпа такава(работещо всичко по нея),която съм разглобил и ползвам електрическите и компоненти,за замяна за доказване на проблем.Мога да намеря и други .По трудно е с компютрите,защото се оказа че по-често имат точно там проблем.Лошото в случая е че имото е в негокоето пък е отделна пречка за замяната.В крайна сметка няма невъзможни неща,въпрос на цена е.Успех!кара fiat punto 1.9d 2000g.
Коментар
-
fiat punto 1.9d - пали и гасне когато си иска
Вчера сина отишъл до втория сервиз да разбере как вървят нещата. Техника е специалист по електроника. На диагностиката показала две грешки (за жалост сина не запомнил какви са). ИНТЕРЕСНОТО е ,че колата я палил 30 пъти без проблем. Техника изчистил след това двете грешки,като си ги записал и казал,че има нещо в предвид.Казал да я кара докато направи пак тези проблеми. НЕ Е ВЗЕЛ НИКАКВИ ПАРИ. И още нещо- двигателя не може да развие повече от 4000 оборота.Не съм казал,че не може да гасне.""fiat punto 1.9d - пали и гасне когато си иска"". Възможно е и да е от някои клапан.Ще видя още колко дни ще пали.chaveto написа:Тази помпа няма ли клапан който спира и пуска горивото? Ако има се взима един мултицет и когато не иска да запали се проверява дали идва захранване към него, същото се прави и когато не иска да изгасне. По този начин ще се установи дали проблема е електрически.кара fiat punto 1.9d 2000g.
Коментар
-
Да, може би след време ще отида и до него- специалиста ,стига да съм сигурен ,че проблема е в ГНП - защото:specialista написа:На първо четене не може да се каже какво е. Трябва да се прегледа обстойно за да се заключи има ли проблем в ГНП-то или е другаде. Обикновено тези помпи са много здрави и не правят проблем със механиката си,а по-скоро е управлението им. Имам цяла помпа такава(работещо всичко по нея),която съм разглобил и ползвам електрическите и компоненти,за замяна за доказване на проблем.Мога да намеря и други . По трудно е с компютрите,защото се оказа че по-често имат точно там проблемvanko9229 написа:Абе човек , ти си на едно дупе разстояние до Specialista... Карай колицата при него , човека си разбира от работата...кара fiat punto 1.9d 2000g.
Коментар
-
Re: fiat punto 1.9d - пали и гасне когато си иска
P.S. Проблема вече е решен: След като я взех от втория сервиз след два дни пак направи същите номера. Закарах я пак във втория сервиз и пак след диагностика техника каза ,че проблема е в датчика за обороти. Отиде и купи нов и го смени. Колата запали веднага. На мен ми се струва,че това е датчика на коляновия вал, в който се усъмниха още в първия сервиз,но техника каза друго. Качвам и снимка на датчика.Благодаря на всички и най вече на специалиста за компетентния и неподвеждащ отговорvalboro написа:Здравейте форумци. От два месеца притежавам тази марка автомобил и косата ми побеля от него. Една седмица след закупуването му започна да пали или от раз ,или след 10 мин. въртене на стартер. След още няколко дни започна и да гасне когато си иска- няма значение дали е на празен ход или в движение. Закарах я на сервиз с диагностика . Показала някаква грешка в датчик на коляновия вал. Сменили го ,но не било от него. След 10 дни ми казаха ,че колата била готова,но при питането каква е била причината не ми дадоха ясен отговор. След като я взех от сервиза наистина три дни работеше перфектно. Но -УЖАС , Пак започна да прави същите номера!!!!! Когато не иска да запали ми прави впечатление ,че свети на таблото една лампа с вид на дюза и стрелката за нивото на горивото показва два пъти по-малко. Моля за някакви идеи.кара fiat punto 1.9d 2000g.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар