Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въздуховод Турбо-Дебитомер!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въздуховод Турбо-Дебитомер!

    Здравейте колеги, някой да има снимка на този въздуховод, за Стило-то от подписа ми.Питам, защото мисля, че е сменян с друг. Още нещо - защо в един от маркучите(мисле, че е за картерните газове) има тапа от ВиК т.е. запушен е нарочно. Като махна тапата започва да ,,пърди’’- май смуче въздух. Идеи?
    Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
    Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

    #2
    Схема от eper
    Прикачени файлове
    Маренго 1.9Jtd-110 2002

    Коментар


      #3
      Ако нямаш малката кутията под кутията на въздушния филтър, сложи едно малко аптекарско шишенце от спирт или нещо друго на нейно място и пъхни маркуча там.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #4
        tomsan написа:
        Ако нямаш малката кутията под кутията на въздушния филтър, сложи едно малко аптекарско шишенце от спирт или нещо друго на нейно място и пъхни маркуча там.
        Не съм гледал дали имам такава кутия. Имаш предвид маркуча на картерните газове ли да пъхна в шишенце?А моя защо е запушен?
        Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
        Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

        Коментар


          #5
          Някой преди теб е забранил на турбото да смуче картерните газове и да ги набива в смукателния колектор-козметична манипулация.Впрочем кой маркуч е запушен този който отива към капака на клапаните или този под въздушния филтър към резонаторната кутия.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            FGRC написа:
            Някой преди теб е забранил на турбото да смуче картерните газове и да ги набива в смукателния колектор-козметична манипулация.Впрочем кой маркуч е запушен този който отива към капака на клапаните или този под въздушния филтър към резонаторната кутия.
            От самия въздуховод излиза един маркуч и сочи надолу към земята(като на Лада), той е затапен. Утре ще кача една снимка да видите как е при мен.Колега, виждам, че имаш същото Стило като моето, може ли след празниците да се видим да сравним някои неща - искам да видя как работи твоето, как върви и да обменим малко опит.
            Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
            Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

            Коментар


              #7
              Нека си стои запушен този маркуч.Той е за резонаторната кутия,а ти сигурно я нямаш.Не е фатално.Виж на снимката от епер под въздушния филтър се вижда част от нея за да се ориентираш.Ще ти пиша на лични след празниците.Весели празници.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                Маркуч

                И аз съм го затапил тоя маркуч,защото резонаторната кутия ми липсва.

                Коментар


                  #9
                  FGRC написа:
                  Някой преди теб е забранил на турбото да смуче картерните газове и да ги набива в смукателния колектор-козметична манипулация.
                  Мислиш ли ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Това е принудителната вентилация на картера,която се включва над определени обороти.В капака на клапаните има клапан,който се отваря над определени обороти и турбото започва да смуче директно от картера.Поне това пише в Елерана за Стило.Може и да не съм го превел съвсем точно но има и схема на работата на клапана и по нея се вижда много добре.При колегата става въпрос за другия маркуч и мисля,че това е без значение,в смисъл,че работата/мазането/на компресора не се нарушава ако това имаш пред вид.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Няма нищо в капака, пускал съм тема по въпроса И за картертните газове
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Предполагам,че при тебе е бил махнат принудително.Отвори Елерана и виж какво пише там.Дадено е много добре.Само не си спомням при колко оборота се задействаше системата.Когато турбото смуче без препятствено нали няма да има духане през капачката на маслото но ти ги знаеш тия работи,предполагам,че не откривам топлата вода.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Въобще не ме интересува елеарн-а- свалих капака и видях , какво има там, клапан няма и не може да има на това място.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Свалил си твоя капак.Значи разговора е приключен.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              Свалял съм много капаци, гарнитурите стареят, както сам се досещаш.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X