WOW не бях помислил за това но след като го каза .А за колегата Ilko няма как да снимам то там е така набутано че е трудно за пипане камо ли за снимане,в левия край на изпускателния колектор и вдясно от някакъв водоразпределител оттам надолу се стича.
[quote="west421"]Колеги ,малко развитие по темата.Снощи вкарах колата на канала в гаража и тази сутрин гледам отдолу голямо петно масло.Махнах кората отгоре и термо-отражателя на изпускателния колектор и какво да видя:всичко олято с масло около изпускателния колектор в частта на първи цилиндър.Може ли маслото оттам да влиза в изпускателния колектор и да излиза под формата на син дим?еми колега няма как да влезе в изпускателния колектор по-скоро излиза от там и затова е омаслено около изпускателите
еми колега няма как да влезе в изпускателния колектор по-скоро излиза от там и затова е омаслено около изпускателите
Много си прав колега най вероятно през гумичките на изпускателния клапан и стъблото и в изпускателния колектор и ...... в ауспуха.
Но ти каза, че си го видял извън изпускателния, не си го видял в турбото, от изпускателния не отива ли в турбото? То ако влезе в изпускателния няма да има външно омасляване.
Ако от топлата част влиза масло в студената.... това турбо отдавна да е родило.Инак в изпускателния колектор има как да влезе масло и още как - при мен след задръстени сегменти на бензинката, в изпускателните колектори имаше масло на корем... Но ти си го видял отвън, значи имаш теч от някъде - вероятно капак клапани. Я метни една снимка да видим.
Ново развитие на темата:днес свалих изпускателния колектор и както можеше да се очаква в канала на първи цилиндър (само) има много масло което се е стичало навън и оттам е олятото.Сега работата отива или на гумички или на водач на изпускателен клапан.
Ново развитие на темата:днес свалих изпускателния колектор и както можеше да се очаква в канала на първи цилиндър (само) има много масло което се е стичало навън и оттам е олятото.Сега работата отива или на гумички или на водач на изпускателен клапан.
Пускай по някоя снимка. Това май е малкия дявол, което не ме учудва за този железен мотор.
Ново развитие на темата:днес свалих изпускателния колектор и както можеше да се очаква в канала на първи цилиндър (само) има много масло което се е стичало навън и оттам е олятото.Сега работата отива или на гумички или на водач на изпускателен клапан.
ти чаве го наричай както искаш.една от функциите му е точно да държи напънат сегмента,именно защото е нееластичен.пробвай да го вкараш в цилиндър без сепаратор-все едно си сложил дъвка.хората точно затова са го сложили.на снимката се вижда ясно и като го свиеш със скобата в цилиндъра,кой го държи напънат сегмента според тебе,като той сам не може.сигурно кошницата в резервоара,извинявай.
http://www.vbox7.com/play:52d12b990fкакто казах и по напред, ходи да си почистиш цедката и смени филтъра
Коментар