Здравейте, имам проблем с FIAT Marea 1.9 JTD, Преди време колата палеше много трудно и в движение гаснеше, а в момента изобщо не иска да запали, може ли да ми кажете какъв и е проблема ? Имам съмнения за ел. клапан на горивото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT Marea 1.9 JTD, изобщо не пали
Collapse
X
-
Намирисва ми на Регулатора на налягането, имах същия проблем и се отказа от него. Намери от някаде някой втора ръка за проба, веднага ще си проличи. Ако не е от него вече може да се окаже ГНП, помпата в резервоара, в краен случай и дюзи. Хубаво е да направиш диагностика като за начало, въпреки че в някой случай дори и при нея може да не покаже откаде е проблемаFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
колега от вън е 10гр къв студ те гони,пък и точно преди да пуснеш съединителя въртиш на стартер и нямаш никакви ядове с ремъка :D-------------------------------------------------------------------MOD EDIT:Линк към другата тема.S_BANKOV написа:Абе по добре не пробвайте да я дърпате, някак си по здравословно е за ангренажа, дизел, студ и лед водят неименуеми до проблем с ремъка.nsn написа:пробвал ли си на дърпане дали пали?иначе аз съм за помпата за високо налягане,но то на диагностика ще си покаже от къде е проблемаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Я разкажи какви са симптомите при проблем с тоя датчик?borisov написа:колега моето непрофесионално мнение е , че проблема ти идва от датчика на разпределителния вал. Имах същия проблем и общо взето бе голяма мъка докато се установи проблема . Успех с ремонта и да споделиш какво се е оказало .Поздрави .Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Първо да кажа ,че колата е браво жтд 100 проблема отначало се появи само в движение , както си карам и колата изгасва - това като първоначален симптом след което при изгасване колата неискаше да пали , почна трудно да пали ( върти по пет минути и само припушва на гърнето , но не пали) Колата не палеше и на дърпане след смяна на датчика (мисля че се казваше Фазов датчик) всичко се оправи :DS_BANKOV написа:Я разкажи какви са симптомите при проблем с тоя датчик?borisov написа:колега моето непрофесионално мнение е , че проблема ти идва от датчика на разпределителния вал. Имах същия проблем и общо взето бе голяма мъка докато се установи проблема . Успех с ремонта и да споделиш какво се е оказало .Поздрави .
Коментар
-
Фазовия датчик не би трябвало да ти угаси колата в движение. Той е за първоначалното стартиране на двигателя. Иначе симптомите с гаснене на загряла кола в движение и последващо трудно палене ( в крайни моменти и невъзможност за палене) са си типични за датчика на коляновия вал.Аз обаче имах проблем с фазовия датчик на друга кола. При некоректната му работа оставяш със съмненията, че не си задържал ключа достатъчно дълго време на позиция "старт" . В следващия опит успяваш. Не изключвам и "паталогии" . На бравата ми пък датчика на коляновия умря от раз в движение, без предупреждение и симптоми. :PКолата не палеше и на дърпане след смяна на датчика (мисля че се казваше Фазов датчик) всичко се оправиA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
интересува ме в движение при висока скорост как се държеше колата, ограничаваше ли прекъсвач и скорост.ntodorov написа:Фазовия датчик не би трябвало да ти угаси колата в движение. Той е за първоначалното стартиране на двигателя. Иначе симптомите с гаснене на загряла кола в движение и последващо трудно палене ( в крайни моменти и невъзможност за палене) са си типични за датчика на коляновия вал.Аз обаче имах проблем с фазовия датчик на друга кола. При некоректната му работа оставяш със съмненията, че не си задържал ключа достатъчно дълго време на позиция "старт" . В следващия опит успяваш. Не изключвам и "паталогии" . На бравата ми пък датчика на коляновия умря от раз в движение, без предупреждение и симптоми. :PКолата не палеше и на дърпане след смяна на датчика (мисля че се казваше Фазов датчик) всичко се оправиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Фазовия датичк няма значение след запалването. Може да се изключи от буксата и това няма да се отрази на работата на колата, освен с това, че ще светне лампата и ще се запише грешка за синхронизацията между валовете. Ако на някой му се търси темата ми в този раздел от юни-август 2012 по въпроса - може да я прочете и да види, там съм писал какво точно се случва, когато този датчик не е наред.
Коментар
-
е как няма да запали.първо въртиш на стартер и гледаш стрелката на обротомера дали се вдига леко.от тук имаш два варианта.ако не се вдига ,то имаш проблем с един от двата датчика-фазоф или този на коляновия вал.фазовият доста рядко заминава.при втория вариант имаш проблеми с налягането.там вариантите са няколко.при първия просто нямаш нужното налягане-заминал регулатор(грешка 1675) или заминала помпа в резервоара или проблем със нейния клапан(чува се бълбукане).при втория имаш заминали разпръсквачи на дюзите .при третия-имаш високо налягане в рейла-следва почистване на регулатора и смяна на горивния филтър(при откачане на буксата на датчика на рейла мотора пали но работи в авариен режим,малко по-шумно и с намалена мощ.нарочно не споменавам помпата за високо налягане като касателство за паленето,тъй като ако тя е починала,то ще е давала симптоми като гаснене в движение,доста по-рано.другият вариант е затруднено палене от замръзнала нафта,който не бива да се подценява.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар