Колега не казвам,че нещо ти ни заблуждаваш,просто се възмущавам от некадърноста на сервизите ни.Аз работя в сервиз специализиран за автоматични скоростни кутий и знам колегите как си вършат работата и просто ми е чудно как може такъв проблем да не може да бъде локализиран.Тук е форум в който от разстояние само можем да дадем някои насоки ,но категорична диагноза се дава поне от 3 симптома за даден проблем и пак можем да сбъркаме.Темата стана като джак-под от тотото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.
Collapse
X
-
И моята така палеше, същите симптоми - първия път изключително трудно като е престояла през ноща да речем и после цял ден палеше без проблем, докато не спря изобщо да пали. Само на скорост можех да я запаля. Сменявахме дюзи, датчик запалване и акумулатори, помпа в резервоара и горивен филтър докато накрая сменихме РЕГУЛАТОРА и нещата се оправиха. На диагностиката с лаптопа абсолютно никакви грешки не отчиташе и записваше. Горещо препоръчвам на колегата да вземе от някаде един работещ за проба!Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Не пали
Към колегата "jenti" по горе може би в началото на темата съм писал,че Регулатора за системно налягане на помпата го смених с чисто нов но не защото показваше грешка при диагностика а защото имах възможноста да му сравнявам показателите с друг регулатор на същия мотор и се оказа,че на моя параметрите са по-слабички и затова сложих чисто нов не е на Бош но е на фирмата Хофер.В действителност по начимна на каране подобрение не се усеща но при диагностика този регулатор дава по-добри параметри но проблема с паленето не е от него(ПОНЕ ПРИ МЕН)!
Коментар
-
не че нещо но датчика на рейла подава информация колко е налягането а регулатора регулира налягането(напримерно помпата дава 364 бара а компа в това време иска 312 бара ето тази разлика ще оправи регулатора а не датчика на рейла)ако искаш и аз имам един регулатор който не се справя добре(при рязко ускоряване) ще ти го дам тънко :Divel написа:какво ще рече по-слабички параметри. параметрите ги командва датчика на рейла и компютъра.хайде ти ми продай стария регулатор пък си карай с новияBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Оригиналния работеше на 12%А новия на 19.8%Повечето които съм виждал работят на 17-16-15% оригинални на 6-14годишни коли.......ivel написа:какво ще рече по-слабички параметри. параметрите ги командва датчика на рейла и компютъра.хайде ти ми продай стария регулатор пък си карай с новияAlfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Не пали
halischо е прав за параметрите ,защото тои ги забеляза лично.Имаше и друго което ни направи впечатление с него,че налягането което стария регулатор показваше беше 350 бара а сега с новия е 300 бара(достатъчно).Явно стария регулатор е е желаел да компенсира някакви параметри(наша логика).Към "ivel" ако желаеш мога да ти го продам!
Коментар
-
Кво стана с тая тема, някакво развитие има ли?Ето ви през това време една друга подобна, която е... как да кажа... "ултимат сървайвал" (оцеляване на предела) от смях. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29784
Коментар
-
Re: Не пали
Вместо да се правиш на търговец по добре кажи какво направи с колата.Доста хора заангажира с проблема си и мисля,че им го дължиш.inflammable77 написа:halischо е прав за параметрите ,защото тои ги забеляза лично.Имаше и друго което ни направи впечатление с него,че налягането което стария регулатор показваше беше 350 бара а сега с новия е 300 бара(достатъчно).Явно стария регулатор е е желаел да компенсира някакви параметри(наша логика).Към "ivel" ако желаеш мога да ти го продам!Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Аз имам подобен проблем от няколко месеца. Колата пали трудно, но един път запали ли, след това пали веднага. Имам изгоряла нагревна свещ, която не може да се развие, другите три вече са нови, въпреки че и старите работеха. Няколко пъти й правих диагностика, всичко е перфектно. Колата запали ли работи стабилно и върви много добре и харчи малко.Тъжно ми е да го мисля, но май компресията вече си е тръгнала.haljscho написа:Да, но след като веднъж запали, след това пали лесно!ogi28b написа:Ще трябва по някакъв начин да стартираш колата с друг стартер, за да разбереш дали само твоят върти толкова зле, или проблемът ще е на друго място. Някога въртял ли е нормално този стартер, или винаги е бил такъв? Да не е нещо от друг двигател? Не знам дали са съвместими де, не съм се интересувал.
Коментар
-
Подчертавам, че под диагностика не разбирам четене на грешки, а преглед на почти всички параметри, които могат да се видят. Дюзите на диагностика няма как да се видят. На стартер съм виждал помпата да минава 400 бара. Над 300 държи поначало. При дърпане, като мине налягането 500 бара и колата пали веднага.vsd написа:Няколко пъти й правих диагностика, всичко е перфектно.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар