Специалистите дайте едно предположение защо се получава това падане на оборотите което съм оградил.
От графиката се вижда че преди да стане напрежението от дебитомера пада рязко и регулатора си увеличава стойноста.Кой е виновника?Прави го на празен ход, най често при леко натискане на спирачки. Карам вече повече от година така и ме дразни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пропадане на обороти на JTD
Collapse
X
-
Пропадане на обороти на JTD
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.
Коментар
-
Ако е софтуер не трябва ли да го прави винаги? При мен го прави 1-2 пъти на всяко каране, и при мен го има това с подскачането понякога, все едно съм чукнал газта и съм я пуснал.Да уточня че става въпрос за 1.3 JTD а не за 2.4.Искам да го оправя да не прави така че ме влудява.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Този проблем идва от датчика на педала на съединителя!И аз от както съм купил бравото си го има този проблем!chaveto написа:Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.
п.п За тест, пробвай да освободиш от скорост примерно от 3-та без да натискаш съединителя, но след като освободиш натисни спирачката. Веднага оборотите падат, докато не пуснеш спирачката, но пробвай като си натиснал спирачката да чукнеш педала на съединителя и веднага оборотите се нормализират!
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
При мен машинката на съединителя бачка- правил съм тест през ФЕС и отчита кога е натиснат.Обаче почти винаги ми изскача някаква грешка в машинката на спирачките. Дали не е от нея??Падането и подскачането на оборотите го прави за част от секундата, подскачат и се връщат на нормалните.Виделин Райчинов написа:Този проблем идва от датчика на педала на съединителя!И аз от както съм купил бравото си го има този проблем!chaveto написа:Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.
п.п За тест, пробвай да освободиш от скорост примерно от 3-та без да натискаш съединителя, но след като освободиш натисни спирачката. Веднага оборотите падат, докато не пуснеш спирачката, но пробвай като си натиснал спирачката да чукнеш педала на съединителя и веднага оборотите се нормализират!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами и моята машинка си бачка, гледал съм я и аз не ФЕС-а, но уви..... някой път го прави, някой път не!Съмняваме да е от машинката на спирачките, но не е изключено!Залагам на датчика на педала на съединителя!infineon написа:При мен машинката на съединителя бачка- правил съм тест през ФЕС и отчита кога е натиснат.Обаче почти винаги ми изскача някаква грешка в машинката на спирачките. Дали не е от нея??Падането и подскачането на оборотите го прави за част от секундата, подскачат и се връщат на нормалните.Виделин Райчинов написа:Този проблем идва от датчика на педала на съединителя!И аз от както съм купил бравото си го има този проблем!chaveto написа:Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.
п.п За тест, пробвай да освободиш от скорост примерно от 3-та без да натискаш съединителя, но след като освободиш натисни спирачката. Веднага оборотите падат, докато не пуснеш спирачката, но пробвай като си натиснал спирачката да чукнеш педала на съединителя и веднага оборотите се нормализират!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
от машинката няма да е .на моята брава си е счупена откакто я взех и няма никакви колебания.всичко е от регулатора според мен.пробвай с друг втора употреба.освен това не е лошо твоя да го почистиш и да напръскаш всички букси в моторното с контактен спрей ,че фиатите много страдат от лоши връзки
Коментар
-
Няма логика да е от машинката, все пак това е един контакт. По скоро при натискане и пускане на педала се променя нещо в контролера и затова се нормализират оборотите.При мен оборотите могат да пропаднат за времето докато не пусна спирачката или не спре да се движи автомобила.Регулатора съм го сменял точно заради този проблем и с новият е същата работа. Абе всичко съм сменил по мотораПадането и подскачането на оборотите го прави за част от секундата, подскачат и се връщат на нормалните
Коментар
-
Ама хайде малко по-сериозно!!!Във всяка тема, свързана с проблем около JTD моторите, в главата ти е влезнала думата "регулатор".Аз пък съм с чисто нов от магазина, марка Bosch и пак го има този проблем от както съм взел бравото!И кво, продали са ми развален регулатор и според теб трябва сега да го сваля и почистя? Стига, моля те!!!ivel написа:от машинката няма да е .на моята брава си е счупена откакто я взех и няма никакви колебания.всичко е от регулатора според мен.пробвай с друг втора употреба.освен това не е лошо твоя да го почистиш и да напръскаш всички букси в моторното с контактен спрей ,че фиатите много страдат от лоши връзки
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар