Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на клапан авансатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на клапан авансатор

    Колеги от няколко дни забелязах, че авансатора тай леко нафта от кабелчето отгоре(ТД100) и днес го смених с друг ремонтиран от колега от форума. Смених го успешно , но след първото кръгче за проба под колата стана локва нафта . Помпата текна от към задния край, където са тръбичките. Та искам да питам по-знаещите дали това има някаква връзка с авансатора (да съм объркал нещо при смяната, макар,че е елементарно) или просто й е дошло да текне. Благодаря предварително на отзовалите се.
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    #2
    Знам, че помпите са тънка работа и малко хора могат да помогнат, но все пак да питам дали има шанс да се оправи теча без да се ремонтира цялата помпа , примерно със смяната на О пръстен или не там каквото е. Помпата тече от тук:
    Прикачени файлове
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #3
      Сигурно ли е ,че не сълзи от о пръстена между авансатора и ГНП.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Първоначално мислех, че е от там, но след като подсуших добре се вижда ясно от къде блика. Чудя се дали нещо не съм объркал при смяната на авансатора, защото теча се появи точно след като го смених.
        НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

        Коментар


          #5
          протече ли веднъж, протича от всякъде ..затова смяна на всички уплътнения !
          renderbg

          Коментар


            #6
            Валентино_88 написа:
            Знам, че помпите са тънка работа и малко хора могат да помогнат, но все пак да питам дали има шанс да се оправи теча без да се ремонтира цялата помпа , примерно със смяната на О пръстен или не там каквото е. Помпата тече от тук:
            И защо толкова те притеснява ремонта на "цялата" помпа!За да се смени това от което тече се разглобява цялата.Ти би ли я събрал със старите уплътнители?А би ли дал гаранция че лагерите имат още живот?Поздрави!

            Коментар

            Working...
            X