Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на авансаторен клапан на Fiat Bravo TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на авансаторен клапан на Fiat Bravo TD100

    Здравейте имам следният проблем аз съм в чужбина по точно в Гърция а тук само да ти погледнат колата искат 50 евро пък и не разбират от дизели.И така направо на темата .Една сутрин карам съпругата си на работа след като я закарах слезнах от колата и по говорих с един приятел след като случайно погледнах колата видях от долу локва първо не разбрах какво е но после видях че е нафта след което леко по лека установих че е пробил авансаторен клапан така до тук добре .Изпратих пари в на майка ми да купи един клапан и да ми го изпрати да го сменя да и след като почетох малко по форумите разбрах че трябва да се запоят жичките на новият клапан така и направих нооооооо стана голям проблем спря да пали по точно запалва и изпразва системата с гориво след като я напълня с нафта на ново запали за около 10-20 секунди и угасне и не подава гориво за да захранва системата.Моля за помощ кажете какво да направя и от къде може да е проблема.

    #2
    Ако си сменил авансаторния клапан, трябва да си на ясно, че няма нищо за запояване в тази процедура. Я кажи, сериозно имаш представа какво си направил ? Има си тънкости дори за това.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      При мен смяната беше лесна.Оригиналния е с букса, но тези които се продават по магазините са с кабелни обувки и трябва да се преправят към буксата,ако имаш такава разбира се.Аз съм с Марея и при мен беше така.Според мен е възможно да не си вързал правилно кабелите.Предположение от моя страна не съм много вещ по тези неща.Нека съфорумците, които се сблъскват всеки ден с това да ти споделят мнение.Успех!

      Коментар

      Working...
      X