Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.9 JTD не иска да ГАСНЕ!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.9 JTD не иска да ГАСНЕ!!!

    здравейте колеги.от днес и аз сам собственик на фиат стило 1.9 JTD.аз сам автобояджия и си купих фиата с ваншни забележки.отстраних ги днес и реших с водоструйката да си измия двигателя с препарат.И в момента в които прасках препарат навсякаде и започна да чатка някакво релее без колата да е на контакт или запалена.веднага изключих акумулатора и доизмих мотора.след това издухах навсякаде с компресора и закачих акумулатора и релето спря да се чувааа.след това запалих колата и всичко беше ОК до момента в които реших да изгася колата.завартях клъча да изгасне но тя огасна след 2,3 секунди.запалих пак и опитах отново да я изгася но тя не иска да огаснее.уш всичко подсуших но този проблем остана.някои ПО-КОМПЕТЕНТЕН от мен може ли да ми каже ж коя букса то4но се крие проблема.БЛАГОДАРЯ за мненията ви предварително...

    #2
    Почти всички сме минали по тоя път.Над акумулатора има бушони с конектори отдолу и от там идва проблема.Остави я да изсъхне хубаво и тя сама ще се оправи.При мене след като успях да я угася след 15-20 мин. започна да се включва и перката на охлаждането а бе цирка е голям-електроника.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      свали регулатора и му изчисти цедката със спрей за ръжда това с миенето може да е съвпадение а може и проблема да е друг
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        кола

        Виж бушоните при акумулатора после друготоТвой колега също така си изми колата СТИЛО АБАРТ и после колата не могла да загасне и се ударила в стената всичко вътре беше патинясало става нещо такова е боже да е и клапана на помпата но той после http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1065832
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          има 2 варианта-първия както каза колегата по-горе да е от буксите,а втория е колата ти да започне и да не иска да пали.във втория случай ще трябва да свалиш регулатора и да му почистиш цедката

          Коментар


            #6
            Скоро ще смениш датчик КВ.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Колега просто остави колата да изсъхне добре и сама ще се оправи.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                в никакъв случай не е датчика на кол.вал.просто няма симптоми

                Коментар


                  #9
                  Ще си говорим, само колегата да не забрави да изрови темата.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    не гасненето се дължи на високо налягане в рейла,съответно докато се разтовари,колата не гасне.другото е от буксите както каза колегата по-горе

                    Коментар


                      #11
                      Колеги оправих стилото. Купих един спрей за почистване на букси и платки, и започнах да почиствам всички букси една по една и да пробвам. Оказа се че проблема е в платката за бушоните и релетата. Почистих я но не се оправиии. След това я разглобих и видях че е окислена доста... Почистих я и от вътре и всичко се оправи, ноо ми скъса нервите. Около 3,4 часа ми отне да я оправя Благодаря за помоща ви.Радвам се че си оправил колата колега, ама имам чувство че нарочно си избрал толкова много думи с буквата Ч в тях. Редактирал съм ти мнението.1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.) Тези, които нямат кирилица могат да си свалят и инсталират или да използват вградения кирилизатор към формата за писане на мнение. При нарушение потребителят получава официално предупреждение, а модераторите имат правото да изтрият мнението по своя преценка. УВАЖАВАЙТЕ БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК! Това е български форум - не международен. Модераторски екип на fiat-bg.org

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Не ми изцяло двигателя по добре да си нямаш проблеми Хубаво че не си разгубил пластините или объркал бушоните.Почисти и другите букси по двигателя -да не счупиш нещо само.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X