Колеги проблема е следният. Сменен е съединител комплект и тампон на скорости на Пунто 1.7Д. Отделя малко горе и има много солидни вибрации по цялото купе на празен ход, освен това се чува зверско чукане на аксиалния лагер и изчезва при натискане на съединителя. Дайте съвети моля, че съм в безизходица ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Солидни метални вибрации след смяна на съединител ?
Collapse
X
-
Солидни метални вибрации след смяна на съединител ?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
То рано или късно , скоростите ще са на земята ;( Върти ми се из главата сменения тампон http://www.axm-auto.com/image_displa...42_b.50472.jpg и дали не трябва още някои да се смени. Съединителя работи добре с мек педал и леко горе ( което ще го коригираме ) Обяснявам си вибрацията до някъде другите тампони, но това чукане на аксиалния на свободна не мога да си го обясня особено много ....CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Идеята е следната, Тропането-чукането го има винаги при движение на всички предавки, дори се засилва при спирачка и ускорение (особено при товар на ниски обороти ). Изчезва само когато се натисне педала, до момента не го беше правила по никакъв начин преди новия съединител. Не би трябвало да е вал на скоростите, все щеше да дрънка и от по-рано или да загатне нещо. За да се стигне до смяна на съединителя, се оказа, че ми боксува защото аксиалния се беше врязал в притискатела и е изкопал 5 мм канал по слънцето. Сега се присещам за една малка подробност. При качване на скоростите пречеше една малка втулка от общо 2, които преценихме, че са там само за да крепят една ламарина да не се измества. Все си мисля, че не е проблема във въпросната втулка. Някакви идеи ..... ?S_BANKOV написа:Ми да ти кажа може да не е от аксиалния лагер а от първичния вал на СК.
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Съгласен съм, че всичко което е измислено от производителя не е случайно, и не смятам че съм по инженер
, но така се получи. Вместо да улесни нещата, ги правеше невъзможни с променената си яйцевидна геометрия, причини много нерви, ...... и не ми остана избор
Дайте ми съвет къде да търся проблема като се разглобява на ново всичко, има ли нещо хронично, нещо за което трябва да се внимава особено много ? Постоянно се убеждавам, че тая кола колкото повече се опитва да я прави човек, тя става все по-зле. Отчайвам се мн. сериозно и почвам да я намразвам вече.
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Сега почивните дни са предвидени за демонтаж, но искам да съм предварително подготвен ,за да не се получи пак същото ако не намерим причината ;(ivel написа:хубаво е да разглобиш и виж как си сложил акс. лагерCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар