Здравейте, след като продадох бравото отново се насочвам към италианското и по-конкретно Алфа 156 дизел. Понеже не мога да се ориентирам в онзи форум, а знам че и тук има колеги които са на ясно, да попитам за повече информация относно 1.9JTD и 2.4JTD (поддръжка,разход и т.н)?Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9JTD или 2.4JTD? Алфа Ромео 156
Collapse
X
-
Re: 1.9JTD
2.4jtd естественоbouncehead написа:Здравейте,след като продадох бравото отново се насочвам към италианското и по-конкретно Алфа 156 дизел.Понеже не мога да се ориентирам в онзи форум,а знам че и тук има колеги които са наясно да попитам за повече информация относно 1.9JTD i 2.4JTD(поддръжка,разход и т.н?
късмет.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
-
Ако не те притеснява разход 10+/100 градско зимата и 8/100 лятото пак градско, вземай 2,4-то.Ако искаш по-икономичен мотор послушай Емзо."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Често срещани проблеми има при 2.4на около 1000км се налага да пълня резервоара и на всеки 20к да сменям масло, филтри..... :D Разхода на 2.4 140к.с можеш да го видиш в подписа.bouncehead написа:Ако само сипвам и карам не ме притеснява разход от 10.Въпроса ми е по-скоро към подръжката и някакви често срещани пробмели(ако има такива)?
Коментар
-
Като често срещани проблеми бих споменал на 2,4:1. Полуоски (триподи).2. Носачи (тампони на стаб.щанга).Всичко друго е до късмет. Моето мнение е, че като цяло предницата е слаба за нашите пътища...и особенно за "новите" части с които подменяме старите.."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
+++ за 2.4 JTD.
Колега за да постнеш такъв разход означава, че си карал 156 2.4 JTD и можеш да дадеш обективна преценка.За да е налице разход, който си описал означава, че колата ти е дроб, че има чипове глупости и т.н.и че с една дума нещо не е наред.Сега мнението:Колега вариянтите на 156 2.4 JTD са следните:1) 136 к.с. (по малки дюзи и турбина без променлива геометрия на лопатките, която турбина до колкото знам, не подлежи на рециклаж) Колата е по спъната няма толкова тяга за конете си.С една дума това е първото 2.4 JTD и като такова не е доискусурено.2) 140 к.с.-по-големи дюзи, променлива геометрия на турбото (подлежи на рециклаж ако се наложи) доста по еластична и до колкото знам ( аз не съм имал проблеми) променливата геометрия намалява шанса да строшиш турбина. вариант 140 к.с. се слагат на алфа 156 произведени след октомври 2000г. като колата излиза от завода по този начин и няма чипове.3) 150 к.с. -същата хава като точка 2 .Колата излиза с доработка на софтуер от завода поради и което сток е 150 к.с.4) 175 к.с. -това вече се води JTDm.тук не съм запознат.До колкото знам вървят много но нямам наблюдения върху JDm-двигатели. Когато купувах моята кола от подписа ми от Алфа Ромео а и впоследствие от форумния сервиз ми споделиха, че JTDm двигатели дават дефекти и като цяло са по скъпи за подръжка.Не знам в какъв ценови диапазон си се насочил , но ако си с бюджет-средно ниво ти препоръчвам вариантите по точки 2 или 3, като можеш да ги намериш с вътрешен и външен фейслист, който е с електронни уреди и управление на климатика.Аз съм , както казах със 140 к.с. 2.4 JTD произведена Ноември 2000 г. дата на първа регистрация Март 2001г. Купих я преди 2г. или образно казано преди 17 000 км.Като я купих беше с раздробена ходова част, съединител неставащ за нищо и така.Смених 4 бр. носачи, тампони на стабилизираща щанга, пълен комлект съединител и колата стана, като нова.няма хлопане и тропане.вярно не карам като бунак из дупките на Варна пазя я, но пък и за тези км. които съм минал до момента поне нямам нищо.Двигателят не ми пипа грам масло.А на колегата с разхода мога да кажа следният измерен на пълно пълно понеже съм без бордови компютър.Есенно каране градско- 9/100 Есенно каране извън градско - 5,5/100- скорост 120-140 км. без жалене при изпеварвания с пълен ряз.За да накараш тази кола да ти гори извънградско над 6 това означава, че я караш със 180км. без прекъсване.Колата ми не прави черни димки и който кара зад мен не може да каже, че кара след дизел.Това е с една дума колега надявам се да съм ти бил полезен.Ако се засилиш към 2.4 ще имаш повече мощност от завода, но пък трябва ид а ти е читав двигателя.Всичко друго се ремонтира що годе нормално. Внимавай ако си купуваш от Автосалон колата защото приемрно могат да те метнат, че 156-цата е 2002г. и ти да си мислиш, че това е по новия двигател. Гледай колко kw се водят и колкото се водят го умножи по 1.36 и ще получиш конските сили.Ако се окаже, че колата е 2.4 JTD 136 к.с. бягай от този двигател освен ако не е супер супер запазена.Ако попаднеш на 1.9 и на 2.4 и двата много читави от към двигатели аз бих си взел 2.4. Но ако единия е по читъв ( което според мен на първо четене няма как да знаеш) естествено избираш запазената.Поздрави и успех с избора на машина.tyson написа:Ако не те притеснява разход 10+/100 градско зимата и 8/100 лятото пак градско, вземай 2,4-то.Ако искаш по-икономичен мотор послушай Емзо.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Re: +++ за 2.4 JTD.
Много силно изказване, аз пък гарантирам, че колата му не е "Дроб".Аз с 1.9 правя 11 градско и 4 извънградско ? И моята ли е била дроб ? И от градско до градско има огромна разлика.Караш ли на 4та и 5та по булевардите това не е градско.syfer написа:Колега за да постнеш такъв разход означава, че си карал 156 2.4 JTD и можеш да дадеш обективна преценка.За да е налице разход, който си описал означава, че колата ти е дроб, че има чипове глупости и т.н.и че с една дума нещо не е наред.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар