Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

грешка P0191,P1671 - Bravo 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    грешка P0191,P1671 - Bravo 1.9JTD

    Здравейте,Колата е на един приятел. Fait Bravo 1.9 JTD 105к.с.След като е сменил филтъра за нафтата (този дето е в моторния отсек зад мотора) след около 5км пробег му е светнала лампата на таблото и е почнала да гасне.След като я закачихме на мулти еку скан, видяхме че е записала грешка P0191,P1671 ( грешка P0404 не я коментираме).Когато е слагал новия филтър не го е напълнил предварително с нафта.Изтрихме грешките , но грешка P0191 продължава да се записва.Като подаде газ и след това я отнеме и по някое време колата гасне точно когато е в ниските обороти. Забелязва се и някакво замисляне преди да се установи празния ход - все едно че се получава едно много кратко прекъсване и едва доловимо падане на оборотите след което се установяват на празен ход. Друго освен филтъра не е пипано и преди смяната му всичко е било ОК.Някой има ли идея към какво да се насочи?
    Прикачени файлове
    Alfa Romeo 156 1.8TS

    #2
    Първо почистете регулатора!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Първо почистете регулатора!
      Нали уж на ЖТД 105 нямаше цедка, как да го почистят?
      Fiat Bravo JTD '99

      Коментар


        #4
        jenti написа:
        specialista написа:
        Първо почистете регулатора!
        Нали уж на ЖТД 105 нямаше цедка, как да го почистят?
        Самия регулатор е нещо като фина цедка.

        Коментар


          #5
          Сега ми каза, че е върнал стария филтър и нещата са се оправили!Но визуално на новия филтър като се погледне през централния отвора - където е резбата и не се виждал вътре филтриращия елемент (все едно, че има някаква капачка вътре). Докато при стария филтър като се погледне и се вижда до дъното.Най-вероятно новия му филтър не е за неговата кола или е нещо дефектен....
          Alfa Romeo 156 1.8TS

          Коментар


            #6
            [quote="n_netov"]Сега ми каза, че е върнал стария филтър и нещата са се оправили!Но визуално на новия филтър като се погледне през централния отвора - където е резбата и не се виждал вътре филтриращия елемент (все едно, че има някаква капачка вътре). Докато при стария филтър като се погледне и се вижда до дъното.Най-вероятно новия му филтър не е за неговата кола или е нещо дефектен....[/quoteКолега , да не е да има клапан, маслените филтри нали уж имат ,целта при тях е да не се изтича маслото от магистралата.Може тоя фиртър да е такъв,да задържа нафтата във филтъра.
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #7
              Airfan написа:
              jenti написа:
              specialista написа:
              Първо почистете регулатора!
              Нали уж на ЖТД 105 нямаше цедка, как да го почистят?
              Самия регулатор е нещо като фина цедка.
              Идеално, значи ако нямаше 10 теми в които да пише, че няма цедка от което в общи линий се подразбира, че няма какво да му се чисти, в момента нямаше да съм с сменен регулатор най-вероятно. Поне кажета как се чисти да си изчистя стария за зор-заман?
              Fiat Bravo JTD '99

              Коментар


                #8
                betuk написа:
                Колега , да не е да има клапан, маслените филтри нали уж имат ,целта при тях е да не се изтича маслото от магистралата.Може тоя фиртър да е такъв,да задържа нафтата във филтъра.
                Не знам, нямам никаква представа. От дизели не отбирам и грам.Написах само какво е направил и че нещата са се оправили.Гледам, че си от Ловеч та да кажа, че филтъра го е купил от един магазин дето се продават уж части за италиански коли......
                Alfa Romeo 156 1.8TS

                Коментар


                  #9
                  betuk написа:
                  Колега , да не е да има клапан, маслените филтри нали уж имат ,целта при тях е да не се изтича маслото от магистралата.Може тоя фиртър да е такъв,да задържа нафтата във филтъра.
                  Ако предположим, че няма такъв клапан, къде би отишла нафтата? Маслото - ясно - стича се в картера. Няма никакво значение как монтираш филтъра. Навиваш го, даваш контакт, изчакваш да цъкне релето от жабката, което спира подкачващата помпа, въртиш стартера и колата пали, ако всичко е наред. Всеки път го правя така. Не чакам повече от цъкането на релето, нито давам няколко пъти на контакт. Всичко става от 1 път.

                  Коментар

                  Working...
                  X