Днес колата ми започна д апуши много на магистралата говорим за калба дим от ауспука отбих угасих я обаче тя продължаваше да работи още близо минута водата вреше сега правих тестове колата не е затегналка обаче не пали и изхварля през 2 от дюзите компресия някой да е имал подобен проблем казват ми турбото е единя проблем но кой може д ае другия за да не запали не е ясно и масло има много 1 пръст над максимума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем 1.9 тд яко пушек и не пали
Collapse
X
-
Re: Проблем 1.9 тд яко пушек и не пали
На това му казвам ас мазало , струва ми се че главата на моторът ти е вън от играта . Най добре я закарай на сервиз , ако имаш възможност . Работата май е сериозна.ahil_m написа:Днес колата ми започна д апуши много на магистралата говорим за калба дим от ауспука отбих угасих я обаче тя продължаваше да работи още близо минута водата вреше сега правих тестове колата не е затегналка обаче не пали и изхварля през 2 от дюзите компресия някой да е имал подобен проблем казват ми турбото е единя проблем но кой може д ае другия за да не запали не е ясно и масло има много 1 пръст над максимумаFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
-
Я кажи когато я изгаси и тя продължаваше да работи на място,на какви обороти работеше???На ниски или на макс??? За да продължи да работи трябва в мотора да постъпи нещо което да се самозапали.В случая това може да е масло от турбото или нафта ако се е спукала мембраната на турбокоректора.От тук на сетне не искам да гадая какво е станало ,но има голяма вероятност и при двете възможности мотора да се предал.
Коментар
-
Оборотите постепенно падаха от там от кадето я угасих над 3 хил. В какъв смисъл предал? На мен ми се чуваше като въртене и излизаше още бял пушек отзад имаше следа от масло но за нея не е сигурно защото има отгоре 2 гайки който са изпаднали на този вакум който е над четвъртата дюза! Какви може да са пораженията защото мотора върти реално малко му трябва да запали преди ми се беше случило да прескочи зъб на ангренажния ремак на помпата точно и пак така не палеше и то 2 пъти ми се случва това дали пак може така да е станало
Коментар
-
1
Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Re: 1
Да нямаш предвид авансатора?cveiba написа:Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
Коментар
-
Re: 1
Не разбирам на помпи ЛУКАС ама знам че има някакъв клапан с мембрани казват му (ускорителен). На смукателният колектор от смукателят на 1-ви цилиндър има едно маркучи което влиза в този клапан и не зная но предполагам че подава налягане на клапана . Обаче като се скъсат мембраните и налягането на нафтата преодолява това на колекторите и започва да пълни първи цилиндър с нафта , и то яко . И затова си мисля аз че колата ти не е искала да изгасне като си се мъчил на магистралата.ahil_m написа:Да нямаш предвид авансатора?cveiba написа:Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар