Привет, Колеги! Имам едно питане относно тази кутия която се намира до горивния филтър, каква роля играе.
Знам само че тази кутийка е свързана с системата за студен старт на бошовата помпа с кабел, и оттам ми навява на мисълта че тази кутия която има предполагам , някакво реле. Как стигнах до тая кутийка!!- реших да пробвам клапанчето за студения старт да ли цъка, като дадох дирекно с кабел 12в на самия извод на клапана, и тогава чух чукането от към тая кутийка....
Та въпроса ми е каква е ролята на таз кутийка, и как точно функционира въпросната система като цяло.
:D :
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за относно функцията на тази кутия?!
Collapse
X
-
Искаш да кажеш умно реле,emzo написа:GLOW CONTROL UNIT - малко повече от реле, но като цяло - да.
значи госпожата от магазина правилно каза , че това не е точно клапан , а електротермо клапан.Преди време питах във магазина за фиат за клапана който се намира от страни на помпата, и тогава тя гледа в разните си каталози, и ми каза че това не е някакъв обикновен клапан, защото цената която каза ,направо ме гътна
На снимката, въпросния клапан е от лявата страна на помпата с тънката тръбичка, това е системата за студен старт.И до ден днешен откак е карам тая кола, не можах да разбера как работи и функционира тоз "клапан".При предните модели помпи, знам че първите се задействат с жило(обогатител) , след това ги модернизират с термо вакумна лостова система, но тук нещо не мога да хвана принципа на действие
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Значи ли , че така наречения електротермоклапан който се намира в тая системичка , не участва пряко физически с момента на подаването на гориво, а е свързан най-вече с управлението на подгревните свещи, и също гледам че на горивния филтър има подгревна свещ за затопляне на нафтата, и него ли управлява?.Другото нещо което се чудя е , кабела който е свързан над горивния филтър дето се навива ,"бакелитовия обръч", той пък за какво действаspecialista написа:Действието е че след като заработи дава закъснение на момента на начало на подаване на горивото!
. Уж гледах по проста кола откъм електроника да взема, то излиза че, и в едно бразилско палио са напускали паяжини с кабели :D :D
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Този термо клапан е сързан точно със това да променя началото на момента на подаване на гориво(аванса)!!!Свещите се управляват от реле за подгрев.Подгрева на нафтата е отделна система.Не виждам от какво толкова се притесняваш с тази кабели.betuk написа:Значи ли , че така наречения електротермоклапан който се намира в тая системичка , не участва пряко физически с момента на подаването на гориво, а е свързан най-вече с управлението на подгревните свещи, и също гледам че на горивния филтър има подгревна свещ за затопляне на нафтата, и него ли управлява?.Другото нещо което се чудя е , кабела който е свързан над горивния филтър дето се навива ,"бакелитовия обръч", той пък за какво действаspecialista написа:Действието е че след като заработи дава закъснение на момента на начало на подаване на горивото!
. Уж гледах по проста кола откъм електроника да взема, то излиза че, и в едно бразилско палио са напускали паяжини с кабели :D :D 
Коментар
-
*specialista* - .Не виждам от какво толкова се притесняваш с тази кабели. Ми като чета за тия JTD-та, колко са проблемни от към електроника, и като гледам в моя колко кабеляци и датчици има,направо се плаша от толкоз електроники.Да не стане така, как си чакам на светофара ,и оп угасна заради някой датчик Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 .Казва ли ми се : че имобилайзера може да ми спогоди номер по всякво време, имам познати дето си патили от тази защита за кражба.Пък и в нашия град няма майстори които да диагностират кадърно съвременните двигатели. :D И аз съм на принципа,колкото по-малко електроника, толкоз по-малко главоболие!Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Какво им е проблемното ако си спазваш елементарните изисквания.Това са най добрите системи за впръсване на горивото.Електрониката също е много добра стига да не гледаш да минаваш само по тънката лайсна.Ти си видял какви пари ти искат за клапан авансатора хем е по стара система.От него също можеш да си останеш на някой светофар.След 2000г. почти няма вече автомобили без компютри и електронно управляема инжекционна система.Освен това във форума има доста момчета,които са наясно с електрониката на автомобила и винаги ще ти помогнат ако се наложи.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Колега. Тази електроника плашеше тези, които не я познаваха и ползваха чук и медна тел за да ремонтират руското возило.С твоите страхове хората нямаше да излетят в космоса, а самолетите ( най-надеждния транспорт съпоставен с броя на безпроблемно превозените хора) никога нямаше да отлепят от земята. Бъдещето е в електрониката и връщане назад няма. Електрониката се е доказала в пъти по-надеждна от всеки свой механичен аналог .ПС: На кое ЖТД електрониката му е проблемна. Колкото и проблеми да имах с моята кола в началото бяха все механични и то заради мое недоглеждане и чуждо подвеждане при покупката.betuk написа:*specialista* - .Не виждам от какво толкова се притесняваш с тази кабели. Ми като чета за тия JTD-та, колко са проблемни от към електроника, и като гледам в моя колко кабеляци и датчици има,направо се плаша от толкоз електроники.Да не стане така, как си чакам на светофара ,и оп угасна заради някой датчик Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 .Казва ли ми се : че имобилайзера може да ми спогоди номер по всякво време, имам познати дето си патили от тази защита за кражба.Пък и в нашия град няма майстори които да диагностират кадърно съвременните двигатели. :D И аз съм на принципа,колкото по-малко електроника, толкоз по-малко главоболие!A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега, не се плаша от електрониката
, даже се радвам за всяко ново въведение в автомобила.Само моля те ,недей сравнява авиационна ,космичиска и военна електроника с автомобилната от към качество и сигурност .Първо материалите са в пъти по-скъпи ,второ в трите изброени сектора (авиационна ,космичиска и военна ), електронните системи са дублирани ,едната да откаже,веднага поема другата,ето на това му викам надежност:- освен това и материалите използвани за направата на ел. компоненти са обикновенно от благородни метали.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
За допълнение към написаното , само да добавя тази статийка от преди два дена за една известна на всички нас уж най-здрава японска марка.http://news.ibox.bg/news/id_1478054127Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Да , бе даFGRC написа:Това всички фирми го правят за реклама бъди спокоен,но ти си карай както знаеш.Който го е страх да не ходи в гората.Смятам да престанем вече с тоя глупав спор.
:D това ли е новия начин да рекламират колите. За карането, недей ми бери грижа, досега не съм се оплакал от проблем с датчик ,МАФ и другите му разни електронни ГЪЗОРИЙКИ.
Просто направих допитване тук, за да знам ако нещо стане на пътя,да знам кво да прая.Но явно няма много инфо за ПАЛИОТА, излиза че или са здрави коли, или пазара бледнеe от този модел. :DОтносно страха, на 1,5 км от нас ,имам си лъв който си говорим от време на време.
Той ме варди, от кафевите мечки докат спя, ако не вярваш ,заподявай в нашия град , да те запозная лично
Благодаря на Колегите който се отзоваха на питането, и нека ЖТД-стите да не ми се сърдят
Поздрави, и с пожелание за спокоен уйкенд
:DВече въпроса смятайте за приключен. Нека Модератора да заключи темата !
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар