С нов акумулатор и 2 сменени дюзи колата започна да пали, но пак с повече въртене, чак на 7-8 оборот и то с "припаткване"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo JTD не пали!
Collapse
X
-
До след горивния филтър хвърля гориво да си поливаш градината с него. От маркучите за обратна нафта на 2-те дюзи които сменихме също извираше прилично нафта. Докато върти и не пали от ауспуха мирише на нафта, че даже и бял дим изкарва като повърти повече. Никакви грешки не изкарва на Еку Скан вече направо незнам какво да я правя...Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Мяза на прескочил зъб ама на диагностиката трябва да покаже,освен да те будалкат,че са правили диагностика.Аз карах един нисан цяла зима с прескочил зъб и само палеше трудно а вървеше като бясна.Даже при мене май буталото догонваше клапан защото имаще и чукане.Това се получи при палене сутрин в много студено време.След като нагласих ремъка както трябва мотора заспа.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
колега ако те разбирам правилно следва че през сменените(новите) дюзи излишната нафта е много(доста повече от другите две) то проблема е в тях,за 1мин на обороти една дюза трябва да има 8-9гр излишна нафтаjenti написа:До след горивния филтър хвърля гориво да си поливаш градината с него. От маркучите за обратна нафта на 2-те дюзи които сменихме също извираше прилично нафта. Докато върти и не пали от ауспуха мирише на нафта, че даже и бял дим изкарва като повърти повече. Никакви грешки не изкарва на Еку Скан вече направо незнам какво да я правя...Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Не колега, от старите които сменихме извираше нафта още на въртене преди да запали. Новите не са тествани. Преди да ги сменим колата палеше или само на скорост или само с подаване на ток и то с изключително много въртене. В момента си пали сама, но отново по-трудно отколкото трябва. Нещо подобно като на този клип, че и с няколко оборота отгоре => http://www.youtube.com/watch?v=t1yslOkmTbgnsn написа:колега ако те разбирам правилно следва че през сменените(новите) дюзи излишната нафта е много(доста повече от другите две) то проблема е в тях,за 1мин на обороти една дюза трябва да има 8-9гр излишна нафтаjenti написа:До след горивния филтър хвърля гориво да си поливаш градината с него. От маркучите за обратна нафта на 2-те дюзи които сменихме също извираше прилично нафта. Докато върти и не пали от ауспуха мирише на нафта, че даже и бял дим изкарва като повърти повече. Никакви грешки не изкарва на Еку Скан вече направо незнам какво да я правя...Fiat Bravo JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар