Здравейте колеги!Искам да попитам дали има някакъв специален инструмент за свалянето на дюзите на въпросния мотор, защото само с гаечен ключ ми се струва невъзможно. Във форума намерих за JTD , но не и за обикновен td.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на дюзи на Фиат Палио 1.7 тд
Collapse
X
-
Не претендирам за професионалност , ама не е като с чук и секач.specialista написа:Със гаячен или лула е меко казано напълно непрофисионално да не казвам други думи.Една висока вложка 27мм. не струва милиони!Не разбрах защо ще се свалят,ако е за проверка този който ще ги проверява би трябвало да може и да ги свали.Задължително се сменят подложките под дюзите!!!!
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
На мен пък по някога ми омръзва да говоря едно и също и да няма кой да разбере след прочетеното!Ти в момента се съмняваш в работата на дюзите-нали?За да ги провериш ти трябва стенд,само че не ти се дават пари!!!И преди да ти кажа да не се занимаваш с глупости ,ще си позволя да ти обясня какви са симптомите на пикаеща дюза.Ако има пикаеща дюза мотора ще чука силно(като на предвърение) но не равномерно(на всички цилиндри) и ще пуши бяло.Сега ако те попитам чука ли мотора ще отговориш сигурно -не! Ако не чука проблема не е в дюза а в центровка.Има закъснение с начало на момента на подаване на гориво и за това на студено пуши бяло и най вероятно по-трудно пали.Ако не ме лъже паметта трябва да има и едно жило (като "смукач") за издърпване при студен старт,ползваш ли го?Сега почни от начало да опишеш проблема без да те мързи и кажи от кога е така и има ли нещо общо смяната на ремъка!Успех!
Коментар
-
Specialista, Цар си! Много си прав - описал си точно проблема ми. Зимата скъсах ремък и съответно правих клапани, глава и всичко необходимо. Центровката си правих също сам по данни от форума и audata- та. Тук http://admin.home.karrykarry2.operau...13955.JPG/view са снимки на белезите /на коляновия вал не е много сполучлива, но гарантирам, че е точно на белега/ Направи ми впечатление, че имам два белега на помпата- жълт и червен. Аз я зацепих на жълтия. На разпред. вал също има червени белези. Дали да пробвам за зацепя на тях?п.п. Нямам нищо като смукач.specialista написа:На мен пък по някога ми омръзва да говоря едно и също и да няма кой да разбере след прочетеното!Ти в момента се съмняваш в работата на дюзите-нали?За да ги провериш ти трябва стенд,само че не ти се дават пари!!!И преди да ти кажа да не се занимаваш с глупости ,ще си позволя да ти обясня какви са симптомите на пикаеща дюза.Ако има пикаеща дюза мотора ще чука силно(като на предвърение) но не равномерно(на всички цилиндри) и ще пуши бяло.Сега ако те попитам чука ли мотора ще отговориш сигурно -не! Ако не чука проблема не е в дюза а в центровка.Има закъснение с начало на момента на подаване на гориво и за това на студено пуши бяло и най вероятно по-трудно пали.Ако не ме лъже паметта трябва да има и едно жило (като "смукач") за издърпване при студен старт,ползваш ли го?Сега почни от начало да опишеш проблема без да те мързи и кажи от кога е така и има ли нещо общо смяната на ремъка!Успех!
Коментар
-
Слушай пич,не си прави експерименти да въртиш разпределителния вал щото ще сгънеш клапаните пак!!!!Проблема е в зацепването на помпата! Ако си на правилния белег значи ти трябва съвсем малка корекция на помпата.Ако не си колата ще пали много трудно да не кажа невъзможно по нормалния начин и ще пуши много.Халабината на клапаните как е?Няма да ти казвам че центровката се прави със индикатор на този мотор,но щом преди е вървяла а след твоята намеса неще търси причината във това което си правел!!!!Най-лесно ще се ориентира по този начин:1.слагаш кол.вал на белега 2.разпределителния също на белега(него можеш да го провериш като отвориш капака на клапаните и гърбиците на първи цилиндър трябва да са нагоре и двете).3.даваш на контакт и почваш на ръка или със ключ да въртиш помпата докато ясно разбереш в кой момент подава на щуцера който отива на първи цилиндър.това се случва малко по-рано от белега,но ти определя на кой белег да зацепиш.Правиш и караш!Успех!
Коментар
-
Хлабината е в нормите според датата/ смених доста пулове/, белезите определих точно така, както казваш.Явно трябва лека корекция на помпата, но... къде в Плевен или как да я направя сам?specialista написа:Слушай пич,не си прави експерименти да въртиш разпределителния вал щото ще сгънеш клапаните пак!!!!Проблема е в зацепването на помпата! Ако си на правилния белег значи ти трябва съвсем малка корекция на помпата.Ако не си колата ще пали много трудно да не кажа невъзможно по нормалния начин и ще пуши много.Халабината на клапаните как е?Няма да ти казвам че центровката се прави със индикатор на този мотор,но щом преди е вървяла а след твоята намеса неще търси причината във това което си правел!!!!Най-лесно ще се ориентира по този начин:1.слагаш кол.вал на белега 2.разпределителния също на белега(него можеш да го провериш като отвориш капака на клапаните и гърбиците на първи цилиндър трябва да са нагоре и двете).3.даваш на контакт и почваш на ръка или със ключ да въртиш помпата докато ясно разбереш в кой момент подава на щуцера който отива на първи цилиндър.това се случва малко по-рано от белега,но ти определя на кой белег да зацепиш.Правиш и караш!Успех!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар