фиат пунто 1.9жтд трудно включва оделя наи доло и има празен ход на педала помпата която е на педала има ли как да се реголира или буталцето просто неизлиза до краи. Как тоцхно се обеваздушава защото педала е твард. Извинявам се но неоткрих инфо по вапроса сас помпите на саединитела. предварително благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем сЪединител
Collapse
X
-
много благодаря за одговора и мен ме доведе на тази мисал но мислех че би могло да се регулира оделянето ще карам така докато може гадно е оделянето ниско долу. Пак благодаряivel написа:всичко си нахвърлял на посоки.за регулиране-няма.твърдия педал е признак за износен притискателен диск-сиреч си за комплект съединител.помпите не ги закачай-нищо им няма.
Коментар
-
По-добре побързай със съединителя, че после ще има и кутия да правиш.bobo -vd написа:много благодаря за одговора и мен ме доведе на тази мисал но мислех че би могло да се регулира оделянето ще карам така докато може гадно е оделянето ниско долу. Пак благодаряivel написа:всичко си нахвърлял на посоки.за регулиране-няма.твърдия педал е признак за износен притискателен диск-сиреч си за комплект съединител.помпите не ги закачай-нищо им няма.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
по принцип може да се регулира хидравличен съединител и начинът е следния:помпата където е на скоростите има едно метално лостче което натиска вилката сваляш това лостче и слагаш с 3-4мм по-дълго направено от болт със същия диаметър и ще закрепиш временно съединителя но си пази оригиналното лостче че като си смениш съединителя с нов ще ти е нужно иначе ще буксува успех с опита ако ти се разправя деBravo 1.9d 97г
Коментар
-
те това е решението точно това имах предвид браво много ти благодаря ти колегаnsn написа:по принцип може да се регулира хидравличен съединител и начинът е следния:помпата където е на скоростите има едно метално лостче което натиска вилката сваляш това лостче и слагаш с 3-4мм по-дълго направено от болт със същия диаметър и ще закрепиш временно съединителя но си пази оригиналното лостче че като си смениш съединителя с нов ще ти е нужно иначе ще буксува успех с опита ако ти се разправя де
Коментар
-
пробката за обезвъздушаване е същата както за спирачките. Няма сачми. Просто има малък отвор който като завиеш и е стегнато се запушва. Намери начин да я развиеш например с клещи 3-та ръка и смениш щом е заоблена.bobo -vd написа:парво не тече а второ как да видя като пробката за обеваздушаване е обла неличи интервенция не личи пробвах с тел в дупката като мислих че има сечма ама и така нищоmuns61 написа:Я първо провери дали не тече долното цилиндърче, или да има въздух в системата.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
колега пробвах незнам защо е направена така но е фабрично такаTihomir78 написа:пробката за обезвъздушаване е същата както за спирачките. Няма сачми. Просто има малък отвор който като завиеш и е стегнато се запушва. Намери начин да я развиеш например с клещи 3-та ръка и смениш щом е заоблена.bobo -vd написа:парво не тече а второ как да видя като пробката за обеваздушаване е обла неличи интервенция не личи пробвах с тел в дупката като мислих че има сечма ама и така нищоmuns61 написа:Я първо провери дали не тече долното цилиндърче, или да има въздух в системата.
Коментар
-
тиа дни като имам време ще опитам удалжаване то на лосчето и ще снимамAirfan написа:Колега, можеш ли да снимаш помпата? Има един модел, който се слага на Стило и той е без пробка. Издърпва се някак си маркуча от помпата, за да се обезвъздушава, но само са ми разказвали за такъв тип помпа, така че ти давам насока само какво да огледаш.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар