ganchoto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Притрисане при потегляне и още един проблем
Collapse
X
-
Имам предвид, че за да ги смениш тези лагери трябва да направиш ремонт на кутията, който не всеки майстор се захваща да прави. Освен това много майстори твърдят, че кутията прогресивно си разбива в последствие и останалите лагери. И на последно място парите, които ще дадеш за труд + части вероятно ще са съизмерими с цената на кутия втора ръка. А тези кутии не се развалят толкова често и можеш да се уговориш с продавача да я маркира и да му я върнеш ако излезе проблематична.
-
Аз съм сменял лагери на първичния вал на Пунто 1.Това беше преди около 5 години. Тогава дадох за части около 70-80 лв - нови лагери - не помня колко, но не бяха прекалено скъпи. Труда беше 120лв и наистина не всеки се захваща да го прави, както и не на всеки е за даване да го прави...Втора употреба кутия е вариант, но е добре да и се направи ревизия преди да се сложи - поне да се отвори и да се почисти основно - то ако има някакви тежки зорове - при отварянето личат - изронени колела, синхрони, стружки, потъмняване от загряване и т.н.Не че не може на сляпо да се сложи друга кутия - имам приятел който сложи на сляпо кутия и даже не й смени маслото, а вече кара доста десеки хиляди така...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
И все пак не става ясно дали има начин да се разбере дали е лагер или самия съединител. Как да се разбере дали е износен съединителя? Както вече споменах ни най-малко не отлепя горе... Най-лесно е да разглоби всичко и да се види на място, но този метод ми се струва доста скъп...ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар