След проблема с въздушния филтър и кората на капака която запушваше отвора за всмукване на въздух разхода на гориво ми се закова в границите 5,5-6,5 при смесен цикъл както следва 30% градско и 70% извънгрдско на 100км.За сведение на тези които не вярват или не знаят въпросния автомобил от подписа е с тегло 1320кг претеглен на ел.кантар.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разхода на гориво закова.
Collapse
X
-
Колега, ти въздушния филтър сменял ли си? На всяка смяна на масло се сменя и въздушния филтър. Провери дали няма нещо, което да пречи на потока въздух да влиза към филтъра. Дебитомерът бачка ли ти(има тема за него)? Турбото как е? Вече за помпата ще почакаш да дойде техниката и нея да я видят или може да се грабнеш до Пловдив. Ако тия неща са ок, и разхода няма да е голям.reiban написа:коя е тази кора на капака (моя разход е 8/100)
Коментар
-
За колегата от Бургас слизам да направя две снимки на кората и на отвора от който се засмуква въздуха.Проблема констатирах след като пробвах филтъра от който се оплаквах на бравата която катастрофира в Неделя.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Дебитомер/въздухомер е едно и също. Той регулира количеството въздух, което постъпва към двигателя - съответно топъл от двигателя или студен отвън. В случай,че не работи се повишава разхода и се намалява мощността на колата. Аз имах този проблем и карах колата на hit-ko и според компютъра излезе,че небачка. После като го погледнаха се оказа,че буксата му била откачена, не знам защо и от кого. При това бях ходил в Италсервиз и ми казаха,че бил изгърмял - нищо подобно. Такъв дебитомер струва оригинален около 400 лв., а друга марка е 200 лв. След като ми закачиха буксата, колата литна и разхода падна.За да се установи дали работи дебитомера е нужно, само да се закачи на компютър колата и дали не дава грешка или не работи. Не е нужно да е сервиз за помпи Лукас. Трябва ти сервиз за Италиански автомобили
Коментар
-
Значи, като погледнеш втората снимка на колегата Tornado, дебитомерът като ориентир е под задния ляв ъгъл на акумулатора. Трябва да се махне акумулаторът и подложката му и търсиш там някъде буксата - заден ляв ъгъл, по диагонал, някъде. Под тръбата за въздуха, някъде.Виж го и него, но виж и катализатора или филтър за твърди частици или каквото и да е там? Колегата Dodo 155 e с много добри отзиви. Аз моя още не съм го махнал, но все се каня и ще го махна най-накрая.reiban написа:doofiat каде се намира буксата на дебитомера за да видя мойта дали си е включена
Коментар
-
Моят съвет е да сложиш обикновенна тръба. Така, или иначе оставаш с цели три ауспуха след, като махнеш катализатора. Има вероятност да ти сложат резонаторно гърне с по-голямо съпротивление и да ти спънат двигателя така, че слагай една тръба и не му мисли много!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Някаква специална ли е тази тръба (за Фиат ли е) или си е най-обикновено парче, което на всеки специализиран сервиз ще ми отрежат и монтират?Vladim написа:Моят съвет е да сложиш обикновенна тръба. Така, или иначе оставаш с цели три ауспуха след, като махнеш катализатора. Има вероятност да ти сложат резонаторно гърне с по-голямо съпротивление и да ти спънат двигателя така, че слагай една тръба и не му мисли много!
Коментар
-
Най обикновенна тръба! Моята явно е читава, защото не е ръждясала за една годинаdoofiat написа:Някаква специална ли е тази тръба (за Фиат ли е) или си е най-обикновено парче, което на всеки специализиран сервиз ще ми отрежат и монтират?
Много важно е да си запазите катализатора! Не се знае, кой ден ще ни задължат пак да ги слагаме...
а един нов струва доста.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар